Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er så treg!! Så utrolig treg!! Vi har bodd sammen i fire år, og han har alltid vært sånn, men jeg synes det blir verre og verre... Han gjør husarbeid, men ikke når det trengs. Alt skal skje når HAN bestemmer at det skal skje. Han skal alltid gå på do når jeg har tatt på meg skoene når vi skal på butikken eller et annet sted. Han skal alltid bare gjøre noe først, selv om han hadde hatt all verdens tid på seg på forhånd.

Er dette noe alle menn gjør, eller er det bare min? Det er temmelig irriterende!!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok lagt seg til en uvane om at han "bare skal noe først".

Min mann er ikke sånn ihvertfall

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Han lider nok av Albert Åberg-syndromet som så mange andre :ler:

Skrevet

Ahhh, ja! Jeg pleier å si at han ikke klarer å prioritere - han klarer ikke se hvilke gjøremål det er lurt å gjøre når - og hva han slett ikke har tid til, hvis han har tenkt til å rekke jobben, barnehagen, og middag (helst før det er sengetid) etc-etc. Jeg må ha knallkontroll på tida, hvis ikke havner vi totalt bakpå. Slitsomt! Men avog til prøver jeg å se det positive i det - som at han kanskje roer meg ned når jeg er stressa, sier at "det er ikke så viktig" om ting som ikke er er SÅ viktige etc. Men for det meste blir jeg nok stressa av hans laaaaangsomheeet, ja.

Skrevet

He he, kjenner meg igjen når det gjelder å stå i gangen med skoa på mens han "skal bare" et eller annet. Akkurat det øyeblikket vi skal gå så kommer han på at han må ha med seg et eller annet, eller sende en kjapp mail eller noe sånt... Han er litt somlete på det feltet, ja.

Med husarbeid og sånt er han kjapp og flink, og mye mer effektiv en meg. Når vi feks skal pusse opp noe, fikse noe eller vaske huset sammen vil jeg gjerne ha litt pauser og slappe av, men da er det full rulle fra hans side...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...