Megan Skrevet 28. november 2002 #1 Skrevet 28. november 2002 Synes det er vanskelig å få eyelinern til å bli jevn og fin. Hvilke merker bruker dere og er den flytende eller...?
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #2 Skrevet 28. november 2002 Har begge deler, har en noenlunde fast eyeliner fra Lancôme og en flytende kjøpt på bodyshop...funker bra de altså! Er du noenlunde stø på hånden så går det fint! Selv liker jeg best den faste eyelineren..men det er sikkert en smakssak (den er også lettere å fjerne når det går skeis synes jeg! )
Gjest care Skrevet 28. november 2002 #3 Skrevet 28. november 2002 Den faste eyelinern fra Kanebo er kjempebra. Sitter hele dagen
Frk Doodad Skrevet 28. november 2002 #4 Skrevet 28. november 2002 Hei Til hverdags liker jeg fast eyeliner best, synes den er letter å legge jevt. Har en fra Estee Lauder som jeg er fornøyd med. Til fest hender det at jeg bruker flytende eyeliner, men da må jeg ha badet i fred en stund + ganske dyp konsentrasjon for å få det fint. Hehe, kanskje det bare er litt trening som mangler. pp
Cilla Skrevet 28. november 2002 #5 Skrevet 28. november 2002 Flytende eyeliner synes jeg er vanskelig å legge, blir som regel altfor bred strek, men det er vel en treningssak som det meste her i verden tenker jeg! Har en fast eyeliner fra Christian Dior som jeg er kjempefornøyd med. Da jeg kjøpte den ville jeg ha brun, men damen på parfymeriet sa; du kan ikke ha brun, men grå. Greit å vite ja, men litt kjedelig siden jeg har brukt brun i 10 år.........
kit-kat Skrevet 28. november 2002 #6 Skrevet 28. november 2002 Bruker Loreal sin fra H&M. Den er en skrublyant, med en skjult spisser i toppen. Den er passe myk, og er den eneste kajalen jeg får til å ligge pent. Den er veldig lett å ha på.
Mistyen Skrevet 28. november 2002 #7 Skrevet 28. november 2002 Jeg bruker Artliner fra Lancôme (flytende) og har gjort det i mange år. Klarer ikke å få det pent med fastliner jeg nå da, så det er nok en vanesak det som mye annet
Lisle Skrevet 28. november 2002 #8 Skrevet 28. november 2002 jeg bruker flytende eyeliner fra collection2000.... den er faktisk mer vannfast enn den dyre fra manhattan jeg hadde før. jeg liker helst den som er ehm tusj men før likte jeg bare den md myk pensel. er vel blitt vant til den med tusj nå men jeg vet at jeg kan håndtere begge nå
*Lillian* Skrevet 28. november 2002 #9 Skrevet 28. november 2002 Jeg synes det går bedre og bedre gang for gang! Men jeg bruker flytende eyeliner på oversiden, og fast på undersiden. Vises ikke at jeg bruker forskjellige, husker ikke merket i farta. Det synes jeg fungerer veldig bra, men jeg bruker ikke eyeliner så ofte, da...
Catzy Skrevet 30. november 2002 #10 Skrevet 30. november 2002 Bruker Kanebos faste til hverdags, og Body Shops flytende til fest. Den flytende blir mye mer markert, evt. jeg lar være å ta så mye med den faste, at den synes mindre. Flytende blir veldig 60-talls og Audrey Hepburn, som passer utmerket. Men jeg gnir den stadig av, så da er det best å bruke den til fest, når jeg prøver å huske på å ikke gni meg i øynene stadig vekk... Flytende eyeliner er en øvingssak. Det største trikset er å ikke ha mye maling på kosten! Kan ikke bare dra tuppen opp av flaska, du må tørke av litt på flaska også. Ellers blir det gjerne veldig klinete. Og så bør man kanskje stå en time på badet og øve seg, til man får det til på 5 min. Har brukt flytende eyeliner i mer enn 5 år, og jeg har dreisen. Øvelse gjør mester, men du ender opp med å se rimelig rar ut før du får nok trening! Catzy
Lisle Skrevet 30. november 2002 #11 Skrevet 30. november 2002 vet du forresten om en som er skikkelig vannfast? som tåler grining og en spasertur i regnet?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. november 2002 #12 Skrevet 30. november 2002 Jeg liker best fast eyeliner. Har en fra Max Factor som jeg liker veldig godt.
chriztine Skrevet 30. november 2002 #13 Skrevet 30. november 2002 Guerlains flytende eyeliner er suveren! I tillegg til at den holder lenge så er den veldig enkel å få pent på! Anbefales!
Gjest Duchess Skrevet 30. november 2002 #14 Skrevet 30. november 2002 Jeg bruker Loreal's "SuperLiner", den er flytende. Resultatet blir bra, men den krever endel trening så du ikke blir seende ut som en panda. Tørk av litt på et papir, og prøv deg fram.....bedre å ha på for lite enn for mye....også bør det helst bli likt på begge øynene....
elle Skrevet 30. november 2002 #15 Skrevet 30. november 2002 hei, lancome har en super flytende eyeliner med filttupp som er fantastisk å legge.'Faktisk den beste jeg har prøvd!! Den heter Artliner!!
Tusseline Skrevet 1. desember 2002 #16 Skrevet 1. desember 2002 Le Crayon Khol fra Lancome funker perfekt!
Gjest NastyNice Skrevet 2. desember 2002 #17 Skrevet 2. desember 2002 Nå har jeg brukt en du bare må prøve! Den er en gave til alle som synes det er vanskelig å legge på eyeliner!!! Den er flytende og er fra Kanebo. Men ikke la deg skremme, spissen er super duper tynn så det er skikkelig enkelt å legge på nærmest vippene. Du har også mulighet til å fylle på ekstra enkelte steder. Vil du ha tykkelse på streken, er det også ingen sak. Da trykker du bare på refillknappen, og det kommer ut mer sverte. Jeg brukt den i regnvær, sitter utrolig bra, men er samtidig enkelt å få av med sminkefjerner. Den heter Liquid Eyeliner fra Kanebo, og koster 260,- men det er refill på den så det blir ikke dyrt i lengden. Er også ultra drøy.
Cita Skrevet 2. desember 2002 #18 Skrevet 2. desember 2002 Jeg bruker Oriflame's sine....både fast og flytende. Fast til hverdag, da gjerne sort, brun, aubergine eller olivengrønn. Til fest er det Sort, sølv eller gull flytende. Kommer selvfølgelig an på humøret og resten av "tilbehøret"
Gjest Kira Skrevet 2. desember 2002 #19 Skrevet 2. desember 2002 Jeg liker ikke den flytende eyelineren, stikker den alltid inn i øynene så det svir noe helt for ****! *klønete* Jeg pleier å bruke "Maybelline Khol Non Stop", den sitter faktisk ganske bra. - Anette
Gjest Zalomine Skrevet 2. desember 2002 #20 Skrevet 2. desember 2002 Inspirert av denne tråden, og særlig tankene rundt vannfasthet eksperiemnterte jeg litt i forbindelse med kveldens dusj. For å lette vurderingsevnen underveis brukte jeg den ikke ved øynene (det er så vanskelig å se området rundt egne øyner når man dusjer nemlig ) Men tegnet på huden et mer lett synlig sted i stedet. Jeg mener dette skal gi en god nok indikasjon på vannfasthet. Og med dette i bakhodet vil jeg si at min (lite brukte, billige) faste fra Collection2000 faktsik er meget vannfast. Med mindre du gnir deg i øynene med såpe, ganske intensivt, vil den i følge min test rett og slett ikke fjernes. (jora, sminkefjerner tar det selvsagt) flytende har jeg aldri prøvd. Kanskje jeg skal vurdere det, jeg fåt nemlig ikke helt til med denne faste (dvs, den tegner ikke helt slik jeg vil) eller, øvelse gjør mester? Jeg bruker lite slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå