starie Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Noen som vet om butikker eller klesmerker som er i større størrelser enn de vanlige?
Gjest gaini Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Evans er en flott kjede med mote i store str http://www.evans.ltd.uk
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 (endret) Dorothy Perkins har hvertfall helt vanlige klær til og med str 22 (som jeg mener tilsvarer norsk str 50). Det er altså ikke en stor mote-butikk, men de har et par størrelser ekstra i øverste delen av skalaen. Supert for oss som ikke er store nok eller har fasongen for såkalt stor mote, men som likevel sliter med de vanlige størrelsene iblant. På den største butikken deres ved Bond street undergrunnstasjon har de også tilbud om personal shopping - en genial tjeneste hvor du prater med en hyggelig dame om hva du vil ha, hva du liker og ikke liker osv, og så sitter du behagelig i et eget rom mens hun tråler butikken for deg. Etter en stund kommer hun tilbake med masse klær som du kan begynne å prøve i ro og mak mens damen løper fram og tilbake og finner andre størrelser, farger, noe som passer til ditt og datt osv. På toppen av det hele får du 15% rabatt på alt du kjøper når du bruker denne tjenesten, og det på en butikk som er rimelig i utgangspunktet. Anbefales på det varmeste! Ellers har bl.a. Evans ok klær i store størrelser. Endret 19. april 2006 av Dalwhinnie
Nilma Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Støtter forslagene om Evans og Dorothy Perkins. Dessuten liker jeg Marks and Spencer veldig godt. Som Dalwhinnie sier om DP har de vanlige klær (dvs. ikke stor-mote-telt ) i størrelser et par hakk over "normalen"), de er rimelige og har ok kvalitet i forhold til prisen. M&S er kanskje ikke stedet for de supertrendy klærne (hvilket er helt greit for meg ), men har mye greie basisklær, og slår til med noe kult innimellom.
starie Skrevet 20. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2006 Takk takk Da skal jeg sjekke ut disse
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Men hvordan er størrelsene der borte. F.eks str 50-52-54-56. Hvilke str må jeg da se etter der borte? Noen som vet..?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Og disse butikkene som dere nevnte over har de disse str, (50 - 56)?
Gjest G Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Ja, Evans som er nevnt her har store str. Du skal se etter str 20, 22, 24 etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå