tuji Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Jenta vår har sovet i pose i vognen til nå, men nå rekker posen utenfor vogna. Jeg vil gjerne at hun skal sove ute så lenge som mulig. Er det saueskinn og dyne som gjelder? Hva sover barna deres i?
Freyja Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Jeg har lagt store barn i voksipose ute, jeg. Og de er gode og varme når de kommer inn. Er hun veldig lang?
tuji Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2006 Ikke noe lengre enn andre, men posen stikker litt utenfor fotstøtten. Innbiller meg at det må være ubehagelig å ligge sånn.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Hvis posen stikker utenfor stikker vel bena også utenfor uten pose, er det ikke så? Det kan da ikke være så stor forskjell på om bena ligger inni posen eller ikke? Ellers så har vi en Oldenwalder Holly dunpose som vi bruker, den er 120 cm lang, og passer til barnet er vel 3 år. Voksien passer også lenge syns jeg. Men bena kommer vel over kanten på vogna uansett, må vel bytte til en vogn med lengre liggelengde for å unngå det. F.eks Simo Champion, eller TFK JoggerTwist. (tror den heter det)
tuji Skrevet 20. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2006 Har tenkt å bytte vogn nå, til Quinny Freestyle 3xl, men vet sannelig ikke om den er noe lengre. Det må jeg sjekke ut.
Cilla Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Jeg måtte kjøpe ny pose når ungen min var 1 1/2 år, hadde en Teutonia dunpose og gikk til Odenwalder posen som er 120 lang. Satser på den holder til hun skal slutte med soving.
pondusa Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Vi brukte voksipose i en vanlig simo sportsvogn til lillemor var 20 mnd. Hade fortsatt en del å gå på før føttene kom utenfor vogna, men da ville hun ikke sove på dagtid lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå