Gå til innhold

Noen som har hatt bare softbag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en Quinny Freestyle 3xl til min 1 1/2-åring. Tenkte at jeg kunne bruke den hvis det skulle komme en baby til. I butikken sa de at jeg bare kunne kjøpe en softbag i tillegg da.

Men er det noen som har erfaring med å kun ha softbag? Trenger man egentlig den harde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte Dreamibaggen (hardbaggen) til barnet var 6 mnd - men hadde ikke hatt noen skrupler med å brukt softbag i stedet.

Skrevet

Nå har ikke vi brukt softbaggen til Quinny, men går ut fra at softbagger er rimelig like... :)

Vi kjøpte softbag til lillegutt - hadde den i en Carena tvillingtrille siden han og søsteren er så tett i alder. Det fungerte helt fint - særlig siden han er født på sommeren. Da han ble for lang for baggen, var det Voksipose tid - så det passet bra ;)

Jeg kan tenke meg at en softbag kanskje ikke fungerer like bra på vinteren med mye skinn og poser og oppakning. Det kommer jo selvsagt ann på hvor stort barnet er, men softbagen er ikke veldig rommelig når du skal lukke den igjen med en glidlås...

Skrevet

bare bryter inn i tråden med et lite smp.. :sjenert:

hva er egentlig en softbag? og kan den festes like bra som en hardbag? eller bare putter man den oppi vogna (.feks oppi sporstdelen?)

Skrevet
hva er egentlig en softbag? og kan den festes like bra som en hardbag? eller bare putter man den oppi vogna (.feks oppi sporstdelen?)

Alternativ B. ;)

Skrevet

aha! smart jeg :)

så når jeg ser noen trille på en trillingvogn der den ene ungen sitter i sportsdelen, mens den andre (som er baby) ligger i en bag som er satt oppi sporstsvogndelen..så er det en softbag..

Skrevet

Har brukt bare softbag, men uten "lokk". Da er det plass til voksipose og hva man måtte ønske.

Hadde ikke sånne fine merker som dere nevner, bagen ble ganske slapp langs sidene etter hvert, så en litt mobil baby kunne ikke ligge i bare bagen på gulvet uten å kunne trille seg helt ut.

Skrevet

Takk for svar! Synes ikke hardbagen på Quinny Freestyle er så pen, så jeg får sørge for å få neste barn om våren eller noe så jeg kan bruke softbag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...