Lemming Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Faren min blir 60 år til sommeren, og jeg har lyst å kjøpe en mobiltelefon til han. Jeg har 5 søsken, som sikkert kunne tenke seg å spleise, så pris er ikke det største problemet. Men jeg aner ikke hvilken mobil jeg skal kjøpe..! (?) Han er ikke veldig teknisk av seg, så den bør være enkel å forstå. Fancy greier bryr han seg ikke så mye om, så masse ekstra stæsj er unødvendig.. Den må kunne motta mms, men å kunne ta bilder med den er ikke viktig. Noen som har forslag?
Nella Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Nokia sine mobiltelefoner er greie for nybegynnere. Også det med meldinger osv. Vi har akkurat kjøpt nokia6060 til noen i familien som aldri har hatt mobil før og meldingene kommer nå så det suser etter Kan motta mms og bruke wap, ikke kamera på den. Stor fin skjerm som er lett å se. Ikke så dyr tlf heller egentlig. 1040,- uten abb på elkjøp sine sider, men finnes sikkert under 1000,- uten abb også.
Gjest vimse Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 (endret) Husk å ta høyde for evt svakere syn, sånn som stort godt display, taster som er enkle å se(eks. lettere å se hvite bokstaver på sort bakgrunn enn sorte bokstaver på grå bakgrunn). Er også enig i at Nokia kan være et bra alternativ for nybegynner. Anbefaler ikke Samsung... Endret 19. april 2006 av vimselims
LeneM Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Anbefaler Nokia 6101 - klikk her! Den er enkel med store oversiktlige knapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå