Hanne Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har fulgt spent med på alle innleggene om brystforstørring, og lurer nå på om dere som har tatt denne operasjonen kan anbefale en god klinikk i Oslo-området? Det er jo flere av dem, og så vanskelig å velge... Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fia Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 hei, har en venninde som gjorde det på Fornebuklinikken. Hun undersøkte leeeeeeenge og mange alternativer. hun har vel hatt de nå noen år og er veldig fornøyd. hun sa at av de seriøse stedene så var Fornebu den billigste. Hun trener masse og var veldig usikker på om hun skulle ha silikon eller saltvann, men endte opp på silikon fordi hun trener så mye og fordi saltvannet har lett for å "klukke". lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Du kan få pupp av meg......helt gratis. Jeg har mer enn nok jeg....... (og det er ikke ment som skryt altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har vært til konsultasjon på Colosseumklinikken og skal snart opereres der. De virker seriøse og har lang erfaring. Nobel klinikk har også et veldig godt ry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset Skrevet 18. mars 2002 #5 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei, hvis du har tenkt til å forstørre brystene dine så syns jeg du burde gå til de forskjellige klinikkene (her i oslo?) Det gjorde jeg. Var mest fornøyd med Nobel Clinic. Så nå til fredag skal jeg opereres.. Gleder meg.. og gruer meg litt.. blir vel liggende hele påsken Lykketil!! -Sunset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mars 2002 Takker så mye for svar! Sunset: Grattis med "nye" pupper! Hvordan gikk operasjonen, og hvordan har du det nå etterpå? Mye vondt? Håper alt går bra med deg og at du blir kjempefornøyd! Anonym: Lykke til! Fortell hvordan det gikk da!? For meg står vel egentlig valget mellom Nobel og Colosseum (selv om det også er noen få andre som virker bra og seriøse), men det er jo så vanskelig å velge en av dem! Får kanskje kaste "mynt og kron"?! Hadde satt pris på å høre fra dere (og andre) om erfaringer med Nobel vs. Colosseum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset Skrevet 24. mars 2002 #7 Del Skrevet 24. mars 2002 Heisann Hanne! Operasjonen gikk kjempe greit! Det var lokalbedøvelse, men alle får anestesi sånn at man sover under operasjonen. Det syns jeg var deilig. Anestesi-sykepleieren var kjempe koselig, strøyk meg på kinnet og passet på meg når jeg sovnet. Det var beroligene. Operasjonen tok vel en time ca. også lå jeg vel nesten to timer på et annet rom for å komme meg. Kjente ingenting da, og heller ingenting da jeg kom hjem. Dagen etter var vel den værste.. Særlig når jeg våknet. Det gjorde kjempe VONDT! Også må man spise før man tar smertestillende. Det går bedre i dag. Har ikke så vondt, kan gå på do alene. Går å holder på puppene mine for jeg føler dem detter ned hehe. I morgen er det vel enda bedre tenker jeg. Det som er kjedelig er å ligge i den samme stillinga hele natten.. man får vondt i ryggen av det. Men jeg er fornøyd jeg. I morgen skal jeg på Nobel å fjerne bansasjen. Blir vel lettere å se resultatet da. Men jeg kan trygt anbefale Nobel Clinic! Jeg har ikke angret på valget mitt Lykketil med deg og! Klemmer fra Sunset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallisticat Skrevet 24. mars 2002 #8 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har hørt at Nobel Clinic er ganske pushy av seg.... Det samme gjelder vel Fornebuklinikken, Dr.Dillerud har en tendens til å operere jenter med HELT normale pupper, som gjerne er under 18...var en reportasje på tv om han for en stund siden.... Men, jeg kjenner ei som opererte inn silikon på Colosseumklinikken, hun var veldig fornøyd, eneste jeg syns var tvilsomt der var at legen la inn mer enn avtalt pga at det var så mye ekstra hud...jeg hadde IKKE satt pris på å ha pupper i str. 70 FF når jeg var ferdig som hun hadde...Og hun hadde A fra før av.....Der ble det ryggproblemer..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #9 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg ble opperert for et år siden nå, på Nobel. Må bare si at jeg er kjempefornøyd! Både med resultatet og med de ansatte på Nobel. Jeg oppfattet dem som både veldig hyggelige, seriøse og ikke minst, dyktige. De kan trygt anbefales. Og lykke til da, uansett hva du velger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #10 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg skal også snart opereres på Nobelklinikken. Jeg fikk i likhet med forrige mann her(dame)et veldig godt og positivt inntrykk av de. Informasjonen var god og jeg føler meg trygg på at jeg er i trygge hender og at de vet hva de holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 28. mars 2002 Så koselig å få så mange svar! Jeg så også det programmet på TV om Fornebuklinikken og Dillerud, og må si det skremte meg fra å gå dit... Virker som folk har både positive og negative erfaringer med både Nobel og Colosseum, men Nobel leder foreløpig, ser det ut som! Sunset: Takk for at du deler dine erfaringer! Fint at operasjonen gikk bra. Kjipt at det var så vondt 1. dagen, men regner med at det går mye bedre nå! Det var vel verdt smerten uansett! Spennende å ta av bandasjen, tenker jeg! Håper du er kjempefornøyd! Jeg skjønner det med at det er fælt å ligge i samme stilling så lenge - selv får jeg vondt av å ligge for lenge på ryggen, så det blir spennende å se hvordan jeg klarer meg etter en evt. operasjon... Morsomt at du går og holder deg på puppene! Hehe Lykke til videre! Klem, Hanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå