Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Nå er det andre gang jeg har bestilt klær fra laredoute, og jeg får ikke fakturaen som de mener at de skal ha sendt. Jeg får kun purrefakturaen med 55 kroner i purregebyr. Har prøvd å komme frem på kundetelefon, men der blir jeg kun bortkoblet(telefomrøsten sier at den jeg har ringt har lagt på røret). Jeg er sååå sint! Det ser ut til at de har satt dette med purregebyr i system. Noen annen som har opplevd dette?
Gjest Raga Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Sendes ikke fakturaen med pakken?? ← Nei, den sendes i et brev som ser ut som reklame. Derfor kan den lett havne i søpla uåpnet. Ikke at jeg påstår at trådstarter har kastet den altså! Har selv bestilt fra La Redoute flere ganger og har aldri hatt problemer med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå