Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. april 2006 #21 Skrevet 20. april 2006 Jeg laget bare en tråd etter at Orkla kjøpte seg inn for å høre hva andre mener... Når man har vært her noen år, så har de fleste emner blitt debattert og man går lei. I perioder er det veldig kjedelige saker som blir debattert her, men det er jo ennå brukerne som selv bestemmer hvilke tråder de vil lage, men svarene er som regel de samme selv om de fleste faktiske bidrar til å lage gode debatter og kommer med svar med mening i. Og jeg tror ikke noen brukere orker å ta opp gamle emner, så om noen forsvinner får vi håpe det kommer nye med friske innspill. Men mange er forsvunnet eller kanskje har skiftet nick?
Gjest Neffi Skrevet 20. april 2006 #22 Skrevet 20. april 2006 Moderatorene har en stor innvirkning på utviklingen av forumet. ← Hva mener du egentlig med det? Kan du forklare hva som gjør at moderatorene har større innvirkning enn brukerne? Jeg skjønner bare ikke helt hvordan du resonnerer her jeg da...
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2006 #23 Skrevet 20. april 2006 Hva mener du egentlig med det? Kan du forklare hva som gjør at moderatorene har større innvirkning enn brukerne? Jeg skjønner bare ikke helt hvordan du resonnerer her jeg da... ← mener sikkert at de kan moderere bort det de anser som upasselig tenker jeg...
Gjest camillo Skrevet 20. april 2006 #24 Skrevet 20. april 2006 Men mange er forsvunnet eller kanskje har skiftet nick? ← Jeg tror det er mange gamle brukere her, med nytt nick.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #25 Skrevet 20. april 2006 Hva mener du egentlig med det? Kan du forklare hva som gjør at moderatorene har større innvirkning enn brukerne? Jeg skjønner bare ikke helt hvordan du resonnerer her jeg da... ← Jeg svarte på det i et annet innlegg - her: Jeg skrev jo at det var moderatorene - det er de som setter grensene, derfor er det de som avgjør hvordan forumet utvikler seg (sammen med admin). Ser nå at det er flere her som ikke forstår dette.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #26 Skrevet 20. april 2006 Ja jøss.. Det er KUN moderatorerne som styrer KG. Ikke brukerne som skirver 99% av alle innleggene her. ← Er da ikke antallet som avgjør hvem som styrer hva - det er den som utformer og håndhever reglene som gjør det - og det er det faktisk ikke brukerne, men moderatorene som gjør. Er det virkelig vanskelig å forstå noe så enkelt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå