Gjest Kg har falt kraftig Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Dette er blitt fjortisforum nr 1, hva andre mener vet eg ikke. Men hvA mener dere?
Gjest baby-E Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 jeg liker meg her, derfor er jeg her ennå. Er ingen fjortis
Gjest Chrizzy Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Nei jeg er ikke enig i at det er blitt noe fjortisforum. Men jeg kjeder meg litt her for tiden, er ikke her noe særlig. Men det forandrer seg fort, det går i perioder
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Dette er blitt fjortisforum nr 1, hva andre mener vet eg ikke. Men hvA mener dere? ← Det har endret seg de siste månedene, men jeg er ikke helt sikker på om det er Orkla sin skyld. Vil ikke tro Orkla er inne og detaljstyrer administrasjonen av KG.
Gjest en annen gjest Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Nei jeg er ikke enig i at det er blitt noe fjortisforum. Men jeg kjeder meg litt her for tiden, er ikke her noe særlig. Men det forandrer seg fort, det går i perioder ← Det er jeg enig i. Akkurat nå er det ikke noe særlig å være her. Men å si at det er Orkla som er skyld i det er jo bare tåpelig. Det er brukerne som gjør forumet til det det er. Tviler på at en Orkla sjef sitter og styrer ørten forskjellige kontoer og gjestepostinger her.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Det er brukerne som gjør forumet til det det er. Moderatorene har en stor innvirkning på utviklingen av forumet.
Gjest baby-E Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Moderatorene har en stor innvirkning på utviklingen av forumet. ← ikke gjør dette til en ny moderator-diskjon vær så snill...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 ikke gjør dette til en ny moderator-diskjon vær så snill... ← Jøss - kan vi ikke selv avgjøre hva vi vil diskutere her? Nå er jeg ikke ute etter en diskusjon om modereringa her, men det er feil at det bare er brukerne som gjør forumet til hva det har blitt - derfor skrev jeg det jeg skrev.
Gjest Gjest1 Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 Den der sangen har vært sunget før. Siden forumenes begynnelse sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 Moderatorene her holder fine linjer, de blander seg bare når de må. I og med at du får si nesten alt hva du vil her, bør du ikke klage. Orkla har eierandeler eller har kjøpt seg inn, de har sikkert overlatt til eierne av forumet å gfortsatt bestemme. Og eiernme av firumet er ikke så dumme at de endrer så mye at "alle" forsvinner. Dramaqueen.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #14 Skrevet 19. april 2006 Orklas trainee'er følger vel med her men det er nok av egen interesse
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #15 Skrevet 19. april 2006 Kjempemojsomt! Å jeg må nesten litt jeg også. Skrive en post bare for å .
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 Jøss - kan vi ikke selv avgjøre hva vi vil diskutere her? Nå er jeg ikke ute etter en diskusjon om modereringa her, men det er feil at det bare er brukerne som gjør forumet til hva det har blitt - derfor skrev jeg det jeg skrev. ← Hvis det ikke er brukerene som gjør forumet til hva det er, hvem er det da? Og jeg er ikke enig i at det er Orkla.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 Hvis det ikke er brukerene som gjør forumet til hva det er, hvem er det da? Og jeg er ikke enig i at det er Orkla. ← Jeg skrev jo at det var moderatorene - det er de som setter grensene, derfor er det de som avgjør hvordan forumet utvikler seg (sammen med admin).
Gjest Gjest1 Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Jeg skrev jo at det var moderatorene - det er de som setter grensene, derfor er det de som avgjør hvordan forumet utvikler seg (sammen med admin). ← Selvsagt er de med på utformingen. Noe annet skulle tatt seg ut. Om det ikke ble moderert hadde et forum som dette sikkert ikke eksistert lenge.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #19 Skrevet 19. april 2006 Selvsagt er de med på utformingen. Ja, det er selvsagt - var derfor jeg kom med et tillegg til den som skrev det var brukerne. Hvor lenge går det an å koke suppe på denne spikeren tro?
Superlammet Skrevet 20. april 2006 #20 Skrevet 20. april 2006 Ja jøss.. Det er KUN moderatorerne som styrer KG. Ikke brukerne som skirver 99% av alle innleggene her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå