Gjest ^^ Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 - og hvorfor har du det bildet du har? *nysgjerrig*
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 (endret) nei det er ikke meg. Døden facinerer meg. Så derfor har jeg mannen med hjåen. Endret 19. april 2006 av Trajan Cicero
Gjest Virvel Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Jepp, jeg har bilde av meg selv. Folk som kjenner meg ser at det er meg, men for alle andre er det relativt ugjenkjennelig. Det er vel litt tilfeldig at jeg har akkurat det bildet... men jeg liker å ha noe som er meg, ville ikke hatt bilde av en kjendis, f.eks.
Arkana Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Det er vel ganske tydelig at jeg ikke har bilde av meg selv i avataren. Jeg ville ha en katt fordi jeg elsker katter.
Abr@xas Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Nei, jeg har ingen ønsker om at hvem som helst skal vite hvordan jeg ser ut.
Gjest baby-E Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 jepp...har bilde av meg selv..(nesten)-..
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Jepp, jeg har bilde av meg selv. Folk som kjenner meg ser at det er meg, men for alle andre er det relativt ugjenkjennelig. Det er vel litt tilfeldig at jeg har akkurat det bildet... men jeg liker å ha noe som er meg, ville ikke hatt bilde av en kjendis, f.eks. ← Samme her!
Gjest Miloine Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 (endret) Jepp det er meg, men fargene er litt forandret bare! Hvorfor? ....hvorfor ikke? Har mørkere hår i virkeligheten, og ikke fullt så lys i fronten Om noen kjenner meg igjen, spiller vel ikke det noen rolle Jeg mener jeg har et bilde på galleriet også jeg av meg selv, samme det vel HA,HA, så etter nå, jeg har faktisk 2 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=1638 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=1521 Endret 19. april 2006 av Miloine
Gjest Chrizzy Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 Både ja og nei. Jeg bruker et bilde mora mi malte av meg når jeg var lita Ellers så tror jeg ikke jeg ville hatt noe problem å bruke et bilde av meg som de som kjenner meg kanskje hadde kjent igjen. De aller fleste jeg kjenner, og flere til, vet at jeg er på KG..
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 Jeg er ikke fotogen for tiden, derfor har jeg ikke bilde av meg selv. Ellers kunne jeg godt ha hatt det. Finner ikke noen nye nå uansett som jeg vil ha.
Gjest Miloine Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 Jeg er ikke fotogen for tiden, derfor har jeg ikke bilde av meg selv. Ellers kunne jeg godt ha hatt det. Finner ikke noen nye nå uansett som jeg vil ha. ← Jeg syns du er fin på den avataren jeg Towelie
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 yessda men begynner å gå litt lei! Jeg har en morsom latterneger men han kommer seg ikke noen vei, siden han kun er lagret på msn
monja Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 jepp...har bilde av meg selv..(nesten)-.. ← Jeg og
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2006 #14 Skrevet 19. april 2006 Nope Jeg har Nasse Nøff fordi jeg synes han er en kul liten gris, og det passet så bra med blomstene (?) nå som det er vår
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #15 Skrevet 19. april 2006 Nope Jeg har Nasse Nøff fordi jeg synes han er en kul liten gris, og det passet så bra med blomstene (?) nå som det er vår ← Høh? Hvor er han?
Gjest Miloine Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 (endret) Nope Jeg har Nasse Nøff fordi jeg synes han er en kul liten gris, og det passet så bra med blomstene (?) nå som det er vår ← Er det Nasse? jøss ser jo Nasse Nøffers nå da, nå som du sa det det var han Endret 19. april 2006 av Miloine
Gjest 1111 Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Jeg har ikke. Jeg vil ikke bli gjenkjent så lett. Da får folk heller snoke seg gjennom alle innleggene mine for å finne ut hvem jeg er.
tuji Skrevet 19. april 2006 #19 Skrevet 19. april 2006 Jeg har dette bildet både fordi det var det eneste jeg fikk til å bruke (har ikke skjønt dette avatar-styret enda), og fordi Drew Barrymore er en av de søteste jeg vet om.
Gjest camillo Skrevet 19. april 2006 #20 Skrevet 19. april 2006 Ja. Nei, men har hatt det før - det er blant annet for å huske at absolutt alle kan se hvem jeg er, og at jeg derfor må passe på hva jeg sier. Lettere når man har trynet klistra til hvert eneste innlegg, lett å glemme ellers (jeg tenker nå på å "forsnakke" seg om ting man ikke burde dele på internett, ikke om å mene noe annet enn man egentlig gjør). I tillegg til det et par andre har sagt; å ha noe som faktisk er en selv, blir mer riktig/ekte/morsomt (jeg synes det er morsomt når folk er seg selv i avataren).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå