Gå til innhold

Hvor mange og hvor store bad har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg bad på ca. 8 kvadrat + et lite gjestedo.

Skulle så gjerne hatt større bad....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vårt bad er på 15 m2. Størrelsen er helt grei. Skulle gjerne hatt ett gjestebad så jeg slapp og rydde hver gang noen kom på besøk. :sjenert:

Endret av *Anaïs*
Gjest gjest1
Skrevet

Bader vårt er 2,5m2 (dusj og vask) og toalettet på ca 1,5m2. I tillegg har vi vaskerom på ca 8m2.

Det er ikke stort, men jeg har egentlig aldri skjønt behovet for et stort bad. Det er delikat og fint, og har plass til det jeg trenger. Men hadde jeg ikke hatt vaskerommet hadde det selvsagt vært værre.

Skrevet

Vårt er 6 m2, snart 9.. :)

Det fungerer som kombinert bad og vaskerom.

Vi har også et lite toalett på 2 m2.

Gjest Gjesta
Skrevet

Et bad som er ca 8 m2 og et bad som er 6 m2.

Skrevet

Badet vårt er 4,5 kvm, og der har vi også vaskemaskin og tørketrommel. I tillegg har vi toalettet på eget rom - 1,5 kvm.

Skrevet

Hovedbad ca. 15 m2 (to vasker i skap, ekstra skap, dusj, badekar, dampbadstu og toalett).

Gjestebad ca. 4 m2 (en vask, dusj og toalett).

Vaskerom ca. 7 m2 (vaskemaskin, tørketrommel, utslagsvask, skap og dusj).

Skrevet

I gamlehuset hadde vi 10,5 kvm bad (vask, do, dusj og badekar) + et lite toalett. Badet var altfor stort syntes jeg da (da var vi bare 2).

Nå skal vi bygge og ender opp med et bad på 11,5 kvm (dusj, badekar, toalett, bidé og dobbel vask) i tillegg til kombinert gjestebad (toalett, vask og dusj)/vaskerom på 7,5 kvm.

Skrevet

Vi holder på å pusse opp, så vi har snart:

Bad med toalett, dobbelt badekar, dusjhjørne, innredning. Vaskemaskin og tørketrommel står bak speilskyvedør. Blir ca. 14-15 kvm (litt usikker - skal lage 3 rom til 1 bad).

Lite do med toalett og liten innredning på ca 2 kvm.

.....til den nette sum av kr 250 000,-!!!!! :eeeh:

Skrevet

Har et bad i hver etasje. Størst i kjeller, 12-14 kvm. Hovedetasje, ca 8 kvm. Loft, 4-5 kvm. Samt et toalett i hovedetasjen på et par kvm. Vi er mange, så da er det kjekt å ha så mange bad. Synes det er så greit når vi har gjester på overnatting at de har et helt bad for seg selv, så kan de bare ta seg den tiden de trenger uten å føle at de holder badet opptatt for andre.

Gjest Embla s
Skrevet

Har ett lite dusjbad (dusj, wc, vask) som jeg tror er litt under 4 m2.

Så har jeg et større bad på ca 10 m2 med wc, badekar, servant med masse skap, vaske/tørk.

Og et bad med dusj, wc, servant med skap som er rundt 7 m2.

:dusje:

Skrevet

Jeg har ett bad på ca 4 kvadratmeter. Har eget vaskerom til klesvask og tørk, så badet er mer enn stort nok.

Skrevet

Har ett bad på 8 m2 + ett bad på 4 m2. Vaskerom i tillegg på 8 m2.

Vi er tre personer

Skrevet

Har baderom på 15 kvadrat (inkl. toalett) i tillegg har vi to separate, små toaletter og et vaskerom.

Skrevet

Vi har 2 bad;

Bad 1 = ca. 7 kvadrat (badekar, toalett, vask, to høyskap og vegghengt stellebord...;))

Bad 2 = i underkant av 4 kvadrat (Dusjkabinett, toalett, vask, skap over vask)

I tillegg har vi vaskerom vegg-i-vegg med det minste badet. (Kanskje blir det slått sammen en gang vi har overskudd av penger...;):Nikke:)

Skrevet

Har ett bad på ca 1,5 kvm jeg.. og dusj på gangen :(

Gjest gjest1
Skrevet

Har et bad på maks fire kvm, med dusjkabinett, to, vask og vaskemaskin. Leier bare

Skrevet

Vi leier forresten nå i påvente av at vi skal bygge hus og bli ferdige. Nå har jeg pisket mannen til å måle størrelsen på badet: 2,8 kvm og rommer do, dusj og vask. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...