Gå til innhold

Mennene på KG av egen rase?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Det slår meg at det ikke eksisterer noen kjekkaser her på KG.

Hvis en ser på avatarene og hva slag "profil" de har, er det mye harry å se...En skriver at han er fra "Dødsriket" i profilen sin og har bilde av et skjelett/dødningshode med sort kappe og stokk i avataren sin. En annen (Donnie Darko) har en skikkelig "Barron blod"-avatar. Så var det en Don Juan her, som presenterte seg som en XZorro-liknende Don Juan, men som ble så intens at det hele ble feil.

Hadde det ennå bare vært et mangfold av menn her...men det ser ikke slik ut. Er de alle umodne, øldrikkende, rocka Brutuser, eller finnes det noen kjekkaser som i tillegg presenterers seg som en her? :overrasket::forvirret:

Hvor ble det av de voksne, galante og smarte? De gidder kanskje ikke være på nett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Jeg syns det er hyggelig med de gutta som er her jeg, det er trossalt Kvinneguiden dette her.

Avataren sier ikke alltid like mye om personen bak. De kan da være galante og smarte selvom de har valgt en grusom avatar!

Fine avatarer mener nå jeg da :klem:

Endret av Miloine
Gjest Shadowlyn
Skrevet
:ler: Ja! Men thats why we love them.
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Så hvis de hadde brad Pitt i avataren så hadde du trodd de var kjekke.

Det er vel litt naivt og tro at det man skriver i profilen og har i avataret nødvendigvis beskeriver personene bak veldig godt :klø:

Nei , let heller etter menn i det "virkelige" liv du

Gjest King James II
Skrevet (endret)
Det slår meg at det ikke eksisterer noen kjekkaser her på KG.

Hvis en ser på avatarene og hva slag "profil" de har, er det mye harry å se...En skriver at han er fra "Dødsriket" i profilen sin og har bilde av et skjelett/dødningshode med sort kappe og stokk i avataren sin.

Jeg synnes ikke du skal utale deg om meg..Siden jeg er ganske sikker på at det er min profil du mener.

Jeg synnes det rent idioti og begynne og si hvordan personer er..Når man aldri har møtt dem.

Så ikke utal deg hvordan jeg er. For du vet ikke du vil aldri vite...og vil aldri få vite. Så neste gang skriv noe du har peiling på

Endret av Trajan Cicero
Skrevet

Vel, men hvor sjarmerende er det å skrive at man bor i Dødsriket da? :overrasket:

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Vel, men hvor sjarmerende er det å skrive at man bor i Dødsriket da?  :overrasket:

Hvorfor må det være sjarmerende?

Skrevet
Vel, men hvor sjarmerende er det å skrive at man bor i Dødsriket da?  :overrasket:

Hvem har sagt at han er her for å sjarmere noen?

Skrevet
Hvorfor må det være sjarmerende?

Fordi menn bør være sjarmerende, spesielt på et sted med så mange kvinner.

Skrevet
Hvem har sagt at han er her for å sjarmere noen?

Menn bør vel tenke litt på imaget sitt når de er på et slikt sted som dette? Greit at de ikke her for å flørte, men de kunne i det minste ha hyggelige avatarer?

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Fordi menn bør være sjarmerende, spesielt på et sted med så mange kvinner.

Deg om det. Ikke alle deler den meningen, så aksepter at folk er forskjellig.

Gjest King James II
Skrevet

Jeg er ikke her for og sjamere kvinner. Jeg er her for og diskutere ting og tang.

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

De guttene som er her inne virker som noen freaks hele gjengen. Det er jeg helt enig i.

Gjest King James II
Skrevet

jeg vil nå påstå at veldig mange av jentene her inne virker som freaks de også....

Skrevet
Menn bør vel tenke litt på imaget sitt når de er på et slikt sted som dette? Greit at de ikke her for å flørte, men de kunne i det minste ha hyggelige avatarer?

Ærlig talt. Folk må få ha de avatarene de vil.

Skrevet
jeg vil nå påstå at veldig mange av jentene her inne virker som freaks de også....

Men ikke alle.

Skrevet
vel 99% av dem

Ja, du har vel hatt en poll om det og du, smartingen!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg må si jeg liker at det er et så sammensatt miljø her. Det frisker opp i positiv retning at Trajan Cicero har mannen med ljåen som avatar og lever ut "rollen" ved å skrive at han er fra dødsriket. Også fint at DD har bilde av seg selv på scenen.

Hvorfor skulle det være et ønske at alle har "kosemose"-bilder og skriver at de er fra Vennesla?

Gjest King James
Skrevet
Ja, du har vel hatt en poll om det og du, smartingen!

nei det har jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...