*Minerva* Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Hei og vel overstått påske alle sammen. håper dere har hatt det fint! Ei venninne av meg fikk i februar en nydelig liten sønn, nå er strikkesettet til den lille pjokken ferdig og gaven skal pakkes inn. Tenkte jeg skulle finne et nydlig dikt i forhold til feks februarbarn/eller små barn generelt. Noen som vet hvor jeg finner noen som kunne ha passet?
Gjest ojojo Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Hvorfor Gud skapte smågutter! Gud skapte verden ut av sine drømmer. om majestetiske fjell,hav og ville strømmer. Vidder,skoger og sølvblanke vann. Han stanset og tenkte;"Jeg trenger en som kan utfordre havet og på fjelltoppene stå, klatre i trærne og på slettene gå. En som kan starte som liten og vokse. Tapper og leken,sterk som en okse." Da skapte Han gutten,til lek og latter og til å ta vare på fremtidens skatter. Med skitne fjes og oppskrapte kne, fra tidlig om morgenen til sola går ned. Gud smilte og så hva han hadde kreert, og tenkte :"Det var ikke dårlig prestert."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå