Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Jeg traff typen min gjennom eksen. De er ikke kamerater, men har noen felles venner, og er av og til invitert på samme turer, fester osv. De fleste guttene i gjengen har kjærester, og vi blir derfor ofte invitert begge. Jeg syns det ville være helt uproblematisk å treffe eksen i sånne sammenhenger. No hard feelings hos noen av oss, og vi er begge lykkelige på hver vår kant nå. Problemet er at typen min ikke klarer å se meg og eksen sammen. Derfor drar ingen av oss, eller bare han hvis eksen også kommer. Fikk nylig en invitasjon til en fest jeg gjerne vil være med på, men typen sier altså at han ikke klarer å ha meg der. Er dette noe jeg bare skal la gå?? Skal jeg prøve å argumentere? Har jeg rett til å bli skuffet? Vi har jo andre venner også, men dette er en hyggelig gjeng det hadde vært koselig å hatt mer kontakt med. Foreløpig har jeg bare ristet litt på hodet av ham når han har gått alene på festene...... ka dokk tru???
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Alle har en fortid, men "sjalusi" er en rar ting.... Jeg ville ihvertfall ikke ha latt han gå alene på noe du ønsker å være med på!! Enten så skjerper han seg og dere går sammen som det paret dere skal være eller så får han være hjemme med deg!
Gjest Neffi Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Har du bare ristet på hodet? Selv hadde jeg ikke godtatt at noen annen enn meg selv skulle bestemme noe for meg. Hva venter deg om du ikke følger hans ønske?
hecuba Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 (endret) Folk har også forskjellig forhold til sine og andres ekser. For noen er det ikke naturlig men heller ekkelt å være i nærheten av både sine egne og andres ekser. Dere kan ikke ha samme syn på alt, det må du respektere. Dersom det er veldig viktig for deg å ha et forhold til eksen din(med mindre dere har barn sammen) kan jeg også forstå at typen din føler det ekkelt. Men det at han kan gå på fest med eksen din uten at du blir med, skurrer litt. Da er jeg enig i at begge burde blitt hjemme. Er jo han som har problemet her. Endret 19. april 2006 av hecuba
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Er overhode ikke noe poeng for meg å holde kontakt med eksen. Har ikke sett ham siden det tok slutt for halvannet år siden, og det hadde ikke vært aktuelt å se ham igjen hvis det ikke var for at han og typen min har felles kompiser. Jeg trodde kanskje problemet typen min har ville "gå over" med tiden, men nå har vi vært sammen i litt over et år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå