Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Hva gjør dere jenter for å glede kjæresten deres? Jeg tenker på små hyggelige ting som ikke koster mye, men som viser at dere syns han er den flotteste i hele verden? Kjæresten min og jeg er ikke spesielt flinke til sånt, men jeg skulle ønske vi kunne bli litt mer oppmerksomme på hverandre, flinkere til å overraske osv. Så jeg tenkte å gjøre noe hyggelig for ham nå på fredag. Helst ikke for dyrt, og ikke så voldsomt at han blir helt skremt stakkar. Noen ideer?
Floja Felíz Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Det vi gjør oftest er å gi hverandre litt omsorg og velvære, f.eks et deilig bad, litt massasje og et glass vin etter en slitsom dag. For meg er det ikke gaver man kjøper i butikken, men heller den lille omtanken i hverdagen som viser at han virkelig er glad i meg. Hos oss er fredag vaskedag og vi deler på all vaskingen, så en av de tingene sambo har satt mest pris på at jeg gjorde var en gang da jeg sluttet tidlig på jobben, tok hele vasken alene, hadde middag i ovnen og øl i kjøleskapet, og ventet på ham i badekaret når han kom hjem. Noe slikt tror jeg ikke typen din blir skremt av, heller tvert imot.
Gjest Søt Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1171/1/56/ er jo et forslag? Gjorde dette på min kjæreste igår kveld,, og det var en hit. Han lot ikke meg slippe unna heller, så det var jo dobbel nytelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå