Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #1 Skrevet 28. november 2002 Har sikkert blitt nevnt før, men vi var littegranne lure når vi hengte opp bilder o.l. på veggene i den nye leiligheten, vi brukte en tapetkniv og kuttet en liten "v "i tapeten! På den måten kan du lett lime igjen "v'en" om du skulle få lyst å flytte veggpryden og tapeten blir like fin igjen!! (skjærer du pent nok og limer godt igjen vil det ikke synes i det hele tatt!) Smart eller? :D
Gjest Husmora Skrevet 28. november 2002 #2 Skrevet 28. november 2002 Ja det var lurt :D synd at jeg ikke leste dette før jeg banket bilder opp på den nytapeserte veggen
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #3 Skrevet 28. november 2002 Tjihi! jaja..du kan da gjøre som meg i fortsettelsen da!
Lillje Skrevet 29. november 2002 #4 Skrevet 29. november 2002 For et suverent tips. Det skal jeg ta med meg videre.
Gjest Madden Skrevet 29. november 2002 #5 Skrevet 29. november 2002 :D Glad for å kunne hjelpe til!!!
Octavia Skrevet 29. november 2002 #6 Skrevet 29. november 2002 Så genialt! Et annet tips for å henge opp litt tyngre ting på gips-veggene (hyller og div.) er å kjøpe en stenderfinner (Clas Ohlsson, kr. 298). Da kan du lett finne spikerslagene og slippe unna med et lite hull i motsetning til gipsskruer etc. Bra for oss med malte vegger og dårlig "banke-øre".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå