Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Clarins Beauty flash balm

- et slags prinsesse serum som legges før foundation?

Air stocking

- spray på nylonstrømper

Siax hepta

- øyenkrem som skal slappe av muskler og gjøre huden mer smoooth.

Aktive lift

- fra samme leverandør som siax kremen, men for ansiktshuden.

Helena Rubinstein magic consealer

- Har ysl tryllepenn, men lyst å prøve noe nytt også! Er denne bedre?

Mascara: Clinique naturally glossy

10 seconds awakening serum fra Kanebo

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva skal du med lift-produkter? såfremt du ikke er 50+, er det gedigent sløs med penger.

Skrevet
Hva skal du med lift-produkter? såfremt du ikke er 50+, er det gedigent sløs med penger.

ja det kan du si..... jeg innbiller meg at det er forebyggende.

Skrevet

Magic Consealer fra HR er veldig god, men erstatter ikke YSL "tryllepenn". Jeg bruker YSL som highlighter og under øynene, og jeg bruker MC på andre ting jeg vil skjule (kviser o.l)

Clinique Naturally Glossy mascara er også et godt kjøp for naturlige vipper, men er ikke særlig "glamorøs" til festbruk. Vippene blir pent separerte og blanke, men gir ikke særlig volum og "glam".

Gjest Gjesta
Skrevet
ja det kan du si..... jeg innbiller meg at det er forebyggende.

Nei. Jeg har lest masse om hva som funker og ikke, og slike produkter har ingen forebyggende effekt hos yngre mennesker. Hos dem som er eldre, minsker de bare symptomene, ingenting i hele verden kan løfte eller stramme huden.

Det jeg vil anbefale deg i stedet, er å begynne å bruke solfilter (minimum spf15) i ansiktet daglig. Så kan du senere vurdere om du i tillegg vil legge til noen produkter med antioksidanter, som for eksempel vitamin C. Selvsagt er det viktig med god rens og fuktighetskrem, men det viktigste produktet mot hudaldring og rynker, er solbeskyttelse.

Og selvsagt så bør du ikke røyke.

Jeg kunne skrevet en roman om dette temaet...

:sjenert:

Skrevet

JEg så en test av disse spray-strømpene, og det var visst ikke noe særlig å skryte av. Kjøp heller en skikkelig god, ekte strømpe.

Skrevet

Jeg har også hørt at spray-strømpene ikke fungerer i det hele tatt...

Skrevet

Den testen av strømpene var vel litt delt etter hvilket merke de hadde prøvd ut. Innbiller meg at et av merkene fikk ganske bra vurdering.

Skrevet
JEg så en test av disse spray-strømpene, og det var visst ikke noe særlig å skryte av. Kjøp heller en skikkelig god, ekte strømpe.

Det gjorde jeg også...+at jeg har sett det på en venninne. Ikke verdt pengene!

Serumet fra Clarins er kjempe bra, men jeg synes det var lite drøy...ellers så var det bare meg som sløste mye?! :forvirret:

HR concealer er SUPER! Og den inneholder myyye mer enn eks YSL, Diors tryllepenner. Den sitter lenge og dekker bra! :) Den er absolutt verdt hver krone, og jeg kommer garantert til å kjøpe den igjen.

Jeg har prøvd maskara fra clinique, men ikke akkurat den du nevnte. Tror jeg kan huske at jeg var nokså fornøyd,men tror ikke den gjorde det største inntrykket- da ville jeg vel husket det bedre. Maskaraene er ihf LITT billigere enn lancome, Dior og HR++

Skrevet

Clarin Beauty Flash Balmen gikk rett i søppelet hos meg, makan til klisset gusje som frisket opp nada.

Skrevet
Magic Consealer fra HR er veldig god, men erstatter ikke YSL "tryllepenn". Jeg bruker YSL som highlighter og under øynene, og jeg bruker MC på andre ting jeg vil skjule (kviser o.l)

Akkurat det samme gjør jeg.

Av de andre produktene har jeg bare prøvd Beauty Flash Balmen fra Clarins, og som det ble sagt over her så gikk den rett i søpla. Den var ikke verdt pengene i det hele tatt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...