Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takkler dere xn til deres samboere/menn?

Skal på fest i helgen og jeg tror min manns x kommer til å være der. Det er mange år siden det ble slutt med dem. Han hadde ikke noe forhold på årene mellom henne og meg. Men jeg har hørt av andre at hun for en tid tilbake sa at hun angret på at hun gjorde det slutt på han.

For ett års tid siden traff vi på henne på by'n. Da hang hun regelrett rundt halsen hans, meg hilste hun ikke på en gang. Jeg var luft. Når hun ikke hang rundt halsen til min mann, så hang hun i armen hans. La merke til at han forsøkte å riste henne av, og at enkelte av veninnene hennes reagerte litt. Men hun var som en klegg.

Jeg synes det er litt vanskelig å takkle sånne mennesker. Selv har jeg en viss kontakt med en av x'ne mine. Men det er kun fordi vi har et barn sammen. Og jeg har like mye kontakt med x'n min som med dama hans. Min mann og x'n min snakker også sammen når dem treffes. Min mann og hans x har ingen barn sammen.

Hvordan bør man takkle noe sånnt a?

Den gangen vi traff henne på by'n sa jeg ikke noe, bare fant meg noe å drikke på og konsentrerte meg om andre ting. Er i utgangspunktet ikke sjalu, men synes det er en merkelig oppførsel av henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

spark hu ned i bakken så tråkker du på hu, se gjerne lit wrestling først for og få gode idder til og utøve mest mulig smerte. klipp panneluggen helt bort ført du kler hu naken og sender hu ut på gata.

eller du kan tenke på at han er din nå og han synnes dette er dumt av henne, alt hu gjør er og drite seg ut.

om du begynner og krangle med hu fremstår du som usikker og hu vil da kansje tru du er det fordi hu fremdeles har sjangs.kansje...

så lenge du er trygg på at han ikke lar seg friste så ikke gjør noe er egentlig mit råd og husk at vold løser ingen ting så se bort i fra det jeg skreiv over her,...

Skrevet

Jeg syns vel at det er mannen din som må reagere og fortelle henne hvor skapet skal stå hen.

Helt klart merkelig oppførsel og respektløst å ignorere deg og klenge seg på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...