Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_SPO_BAD Side 2 den sorte med fuglen og blomstene.. Synes denne bikinien er så fin jeg! Synes du jeg kan gå i den selv om jeg ikke er helt stram i fisken? Har endel cellulitter på lår og rumpe, men er allers slank.. Vil ha ærlige svar. Synes du bikinien er fin forresten?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Hvilken bikini? Den stripete badedrakten i sort og hvitt? Eller snekkerbuksa i str. 4 år? Det var det jeg fant på linken. Gå i bikini du. Det gjør jeg og jeg veier garantert mer enn deg. Det eneste hensynet jeg tar er at jeg bruker BH med bøyle etter at jeg innså at det partiet hadde behov for litt ekstra støtte. De trekantede tøyflikene vi dekket brystvorta med da vi var tenåringer sitter ikke like pent på en pupp som har begynt å vende sydover. Da minner de plutselig litt mer om hengekøyer. Nå fikk jeg ikke sett bikinien, men lykke til med valget da.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Hvilken bikini? Den stripete badedrakten i sort og hvitt? Eller snekkerbuksa i str. 4 år? Det var det jeg fant på linken. Gå i bikini du. Det gjør jeg og jeg veier garantert mer enn deg. Det eneste hensynet jeg tar er at jeg bruker BH med bøyle etter at jeg innså at det partiet hadde behov for litt ekstra støtte. De trekantede tøyflikene vi dekket brystvorta med da vi var tenåringer sitter ikke like pent på en pupp som har begynt å vende sydover. Da minner de plutselig litt mer om hengekøyer. Nå fikk jeg ikke sett bikinien, men lykke til med valget da. ← Takk for svar! Den er på side 2. Med blomster og fugl på...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Søt bikini :D Du kan sikkert bruke den, jeg tenker ikke over andre cellulitter i det hele tatt.
Hawaii Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Om du kan bruke den eller ikke bestemmer du selv, det er umulig å svare på om du ser fin ut i den eller ikke uten å ha sett den på deg.. Men jeg synes hvertfall bikinien er kjempefin!
Gjest Lillibeth Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Fiiin bikini, tror jeg vil ha den selv...klart du kan bruke den hvis du mener du kan bruke bikini. Go for it!
forelzka Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 Den var fin!!! Selv har jeg litt ekstra rundt midja etter å ha gått ned fra 110 til 68 kg, men jeg har ingen problemer med å vise frem kroppen - MEN..... Å finne bikine er noe jeg rett og slett ikke har peiling på Sliter kraftig neste gang jeg skal på ferie......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå