Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bare lurer er det noen her som har lavt stoffskifte og har slanket seg, gått ned i vekt ?

Jeg ønsker tips, om hvordan jeg kan klare å gå ned i vekt, syns kroppen er så ekkel, ønsker tips om kosthold og slanking når jeg har lavt stoffskifte om det er noe som virker bedre en andre ting. HJELP :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte, og slet med å gå ned i vekt (som så mange andre i samme situasjon). For meg ble løsningen Grete Roede, men jeg gikk ikke like fort ned som de andre på kurset, så jeg måtte gå to kurs. Vet ikke om det var kurset som virket, eller det faktum at jeg samtidig trappet opp medisinen, men jeg tror uansett det er bra å gå grundig og systematisk til verks. For oss med lavt stoffskifte er det ikke nok å tenke at man skal slutte å spise godteri - dessverre.

Skrevet

Jeg kjenner meg bedre og sprekere på lavkarbomat (absolutt ikke ekstremvarianten som Atkins, mer Fedonliknende). Masse vann og aktivitet er også bra. Som Tuji sier, her er det ikke bare å kutte ut snop - ofte kreves det mer av folk med lavt stoffskifte for å miste vekt enn av andre. Ikke gi opp dersom det går tregt. Uansett har du en helsegevinst av trening og sunt kosthold, selv om det ikke viser igjen så mye på vekta.

Gjest gjest1
Skrevet

Min mor har lavt stoffskifte og struma, og hun slanker seg støtt... Går på Cambridge; rett ned, rett opp :roll::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...