Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Vet ikke helt om det her kommer inn under seksualitet eller under samliv og relasjoner, men poster det her, også får vi se.... Det har seg slik at jeg har datet en fyr i to uker nå, og vi hadde sex for første gang i går. Det var veldig deilig fordi det var nytt og spennende. Jeg stusset litt over at han var veldig hardhendt, men tenkte at han bare var like ivrig som meg. I natt hadde vi sex igjen, og det var DÅRLIG!!!! super dårlig! - Han gikk rett på sak, og begynte å gni noe inni helvetes hardt på klitten (eller han bomma jo egentlig) - Han bare knuller, og er veldig fort inn og ut - Han gir ikke munnsex (har ikke spurt, men han har ikke tatt initiativ) - Han dytter hodet mitt ned mot pikken sin - Han roper når han kommer: NÅ KOMMER JEG!! (iiiik.....) Og sist men ikke minst: - Han skal ha en røyk rett etterpå og når vi er tilbake i senga, sier han ahh... det var godt, sier god natt, og snur seg (hvor på han snorker etter ett minutt) Att på til er han 31 år gammel, og BURDE vite hvordan man skal behandle en kvinne. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vet ikke om jeg ORKER å lære han opp, for det trenger han så absolutt. Jeg liker han jo godt, men når han er SÅ dårlig i senga, vet jeg ikke helt om det er verdt det når vi bare har datet i to uker. (også kjøpte han tannbørste til meg i går ) Noen tanker? Hilsen frustrert
Gjest Vinga Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Det der hadde ikke jeg giddet, i alle fall. Du får ha lykke til med avgjørelsen.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Måten han oppførte seg på vitner jo ikke akkurat om at det var nervøsitet som gjorde ham dårlig. Men du skal ikke se bort fra at kanskje hans forrige partner likte det litt hardhendt og direkte. Gi ham en sjanse til, men neste gang dere har sex, forteller du ham hvordan du vil ha det. Hvis ikke det hjelper bør du kanskje revurdere dette.
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 er det ikke på tide at dere kvinner lærer nå. At en mann aldri VET helt hvordan han skal behandle en kvinne.....
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Du må nesten gi han en sjanse til og fortelle han hva du liker og ikke liker, siden dere bommet sist gang... Det er ikke alltid det klaffer ved første forsøk. Menn liker heller ikke det på samme måte i senga, men de pleier si fra. Jeg har opplevd alt fra menn som er kilne på ballene til ... ja...
Abr@xas Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 (endret) Ta det opp med han, du. Er han en hyggelig mann som kan være verdt å satse på, så er han villig til å gjøre forbedringer. Men, ikke beskyld han for å være dårlig i senga, men si på en fin måte hva du liker og vil at han skal gjøre. Endret 19. april 2006 av Abr@xas
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Gjør det enkelt for det selv og dump han først som sist.
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Khenn på følelsene dine. Er han verdt å satse på?
Gjest Mia, 25 Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 Æsj! Han fyren hørtes ekkel ut! Æsj, og æsj, ass.
hecuba Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 Hvis det bare er sex du er ute etter, er vel ikke dette drømmetypen din. Dersom du liker han godt på andre punkter og tror dette er et forhold du vil satse på, må du nesten fortelle han mer hvordan du vil ha det. Menn er ikke tankelesere.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 Jeg tror ikke jeg hadde holdt ut hvis det fortsatte sånn hvertfall.. Hadde mistet all lyst på han, og dermed hadde han vel egentlig vært ganske uinteressant som noe mer. Kan jo håpe han forbedrer seg da. Men han er 31 år? Han burde vite at ikke alle kvinner liker det hardt og rett på sak.. Hadde han vært 17 hadde det kanskje vært noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 Hvis en mann på 31 ikke vet at man ikke skal gå rett på og gni hardt på klitoris, må han enten være dum eller jomfru. Uansett må han være totalt uinteressert i å gjøre det godt for partneren sin. Han høres veldig egoistisk ut. Enten må du lære ham opp eller dumpe ham.
Gjest Catwoman Skrevet 19. april 2006 #14 Skrevet 19. april 2006 er det ikke på tide at dere kvinner lærer nå. At en mann aldri VET helt hvordan han skal behandle en kvinne..... ← Jepp. Om en mann vet hvordan behandle en kvinne slik hun liker det, betyr det ikke at han kan behandle alle slik de liker det. Fordi alle er så forkjellige og noe et menneske liker, kan være noe et annet menneske hater. Og det gjelder motsatt vei og selvfølgelig Ellers sier jeg meg enig med *snart medlem* sitt innlegg.
Snupsi79 Skrevet 19. april 2006 #15 Skrevet 19. april 2006 Hvis en mann på 31 ikke vet at man ikke skal gå rett på og gni hardt på klitoris, må han enten være dum eller jomfru. Uansett må han være totalt uinteressert i å gjøre det godt for partneren sin. Han høres veldig egoistisk ut. Enten må du lære ham opp eller dumpe ham. ← Dump han! Hadde jeg gjort ihvertfall :overfladisk:
Trampe Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 Hvis en mann på 31 ikke vet at man ikke skal gå rett på og gni hardt på klitoris, må han enten være dum eller jomfru. Uansett må han være totalt uinteressert i å gjøre det godt for partneren sin. Han høres veldig egoistisk ut. Enten må du lære ham opp eller dumpe ham. ← Helt enig. Det kommer bare an på hvor mye arbeid du egentlig er interessert i å legge i han. Men hadde det vært meg hadde jeg ikke orket. Alle menn blir jo etterhvert bedre i senga når de lærer partneren å kjenne (gjelder kvinner også da, såklart) men når utgangspunktet er så dårlig, kan han da bli knallbra? Og om du er ute etter et langvarig forhold, greier du å være sammen med en som ikke er god nok i senga? Selv om han er blitt litt bedre?
Gjest filosofia Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 unskyld har vært der jeg og... du får tenke på hvor mye du føler for mannen, og ta en prat med ham dersom du gidder å satse litt. Jeg innrømmer at etter beskrivelsen din så tror jeg ikke egentlig det er håp...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Hvis en mann på 31 ikke vet at man ikke skal gå rett på og gni hardt på klitoris, må han enten være dum eller jomfru. ← Feil. Jeg var jomfru som 31-åring, men visste da såpass at man ikke kan gni hardt på klitoris, ihvertfall ikke sånn uten videre. Jeg heller vil si at han enten er dum eller totalt uinteressert i å lære noe om hvordan kvinners kropp generelt fungerer, og ikke minst hva partneren liker. For en tulling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå