Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Jeg er sammen med noen. Vi er samboer begge to. Jeg og han er ikke gift enda, men vi elsker. Jeg elsker han ihvertfall veldig mye. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå? Vi har ikke en unge. Jeg tror han liker det men vil ikke det på den andre siden. Jeg vil bli det, men det har virker som jeg får lov ikke av mannen. Alt jeg ønsker er en liten ungen som kan gi meg lykkelige slutt. Jeg vil være med han, men jeg vil gi opp! Orker ikke tanken at jegfår lov ikke å ha lykkelig. Men jeg føler at vi elsker enda. Jeg gjør det for han, men jeg tror jeg gjør det mer. Hva skal jeg gjøre med en mann som mannen? Jeg blir så lei seg fordi jeg ønsker ungen men jeg får bare nøye med hva jeg har?? Mannen er ikke forhåpentlivis ikke klær enda. Han er sansynlivis en idiot! Men probleme mitt fordi jeg elsker mannen. Jeg har brenne lyst for en liten ungen, men jeg kan ikke gi mannen en avsluttning bare for grunn av en liten ungen som jeg har veldig lyst til å ha NÅ!. Noenganger jeg lurer på om jeg vil bli gammel uten liten ungen min. Det er for trist for meg. Det går ikke. Hva skal jeg gjøre nå?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 kan jeg kjøpe det? jeg tror ikke jeg vet det før.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 du mener sædceller? jeg kan kjøpe det? bare i danmark? men du, hvor? jeg håper du mener sædceller sånn som kan gjøre at jeg får en liten ungen. jeg håper du mener ikke en sån hjelpeting.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Dere må snakke sammen om dette. Er det slik at han har lyst på barn, bare ikke nå? Eller er det slik at han aldri vil ha barn? Dersom han elsker deg, men vil ha barn med deg om et par år, så må du bare være tålmodig hvis du elsker han tilbake. Dersom han aldri vil ha barn, og dette er veldig viktig for deg, og du generelt er usikker på forholdet, bør du vurdere å finne deg en annen.
Abr@xas Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Mannen er en idiot fordi han ikke er klar for barn akkurat NÅ ? Akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Mannen er en idiot fordi han ikke er klar for barn akkurat NÅ ? Akkurat. ← Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå