just_c Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2006 kunne faktisk tenke meg at det var han som gikk ut... takk for svar
fiesta Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Var synd at han gikk ut. Hadde mer tro på det enn på hun med det energi greiene. Hun som hadde fått med seg Åslaug Haga. Det har jeg ingen tro på.
Gjest Miloine Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Var synd at han gikk ut. Hadde mer tro på det enn på hun med det energi greiene. Hun som hadde fått med seg Åslaug Haga. Det har jeg ingen tro på. ← Hvorfor ikke det? Heier på henne jeg!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 tror på han med det syre-greiene, det er salgbart over hele verden innenfor mange felt, fra bønder til sykehus, og det finnes ingen andre slike produkter i dag. barnematen er vel grei nok, men hvor billig blir det å produsere i lengden? hvor mye må til for å mette et barn og hvor lenge varer pakken da? og de som testet den påpekte at ganske tidlig må barn ha mat med litt tyggemotstand, da kan jo denne kun brukes i overgangen fra morsmelk til mat som barnet må tygge, den perioden er ikke mange månedene. hvis en pakke varer lenge, trenger man ikke mange pakkene, og da er det lite penger å tjene i lengden. vet ikke helt hva jeg skal tro om de energigreiene, hva hvis strømmen går og det begynner å brenne, går alarmen hos brannvesenet da? praktisk at man kan følge med på hva man bruker strøm på (sjekke statistikken når man vasker klær etc) da. tviler sterkt på han med klærne, hvilken garanti har han for at de som kjøper klærne hans er imot dop? hvis en som røyker hasj liker klærne så kjøper han dem vel uansett. budskapet er jo greit, men i praksis? nope...
Gjest Gjest_jane how_* Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Hva var det dansken med armbåndet fant opp? Jeg heier på frysetørret mat, det trenger jo ikke kun brukes til måltidene til barn i overgangen morsmelk/fast føde. Tenk så mye annet det kan brukes til da.. U-hjelp, supplement i matveien for folk som er syke og ikke får i seg mye mat ellers, et alternativ til diverse måltider (både for store og små barn, istedet for feks grøt), enkelt å ha med på tur etc.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Hva var det dansken med armbåndet fant opp? Jeg heier på frysetørret mat, det trenger jo ikke kun brukes til måltidene til barn i overgangen morsmelk/fast føde. Tenk så mye annet det kan brukes til da.. U-hjelp, supplement i matveien for folk som er syke og ikke får i seg mye mat ellers, et alternativ til diverse måltider (både for store og små barn, istedet for feks grøt), enkelt å ha med på tur etc. ← Armbåndet vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå