Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 år, men synes at huden min er skikkelig gusten nå. Ser sliten ut i ansiktet, grå og fæl.... Har tenkt meg i nærmeste solarium for å få noe farge, men kunne godt ha tenkt meg å gjort noe med ansiktshuden. Er det noen her som har noen ide om hva som kunne vært lurt å gjøre? Jeg er helt grønnskolling når det gjelder hudpleie, bruker lite sminke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stedenfor solarium vil jeg anbefale deg solpudder. Det er et pudder som påføres med kost for å gi litt frisk farge. Guerlain sitt er desidert best. hvis du søker på solpudder kommer det opp mange tråder. Jeg er lys og vinterblek i huden og bruker dette, og det gir litt frisk farge.

Det kan også være lurt å bruke peeling for å fjerne døde hudceller. Jeg har en god peeling som både kan brukes på kropp og i ansiktet fra MD Formulations. Døde hudceller gjør at huden virker grå og trist.

Skrevet

Jeg er skikkelig motstander av solarium, men vær så god om du vil ha for tidlig aldret hud!!

Ta heller en skikkelig peeling, en ansiktsmaske, en touch selvbrunings og litt solpudder og rouge! Så skal du se forskjell!!!

Evnt. ta deg en god ansiktsbehandling hos en hudpleier!

Skrevet

Takker for svar. Jeg er ikke sånn kjempebegeistret for solarium, har ikke tatt det noe særlig, men er bare så usikker på selvbruning til ansiktet. Men kanskje jeg skal prøve det. Takk for tips.

Skrevet

Kjøp f.eks diors selvbruner til ansikt. Liten tube, men veldig drøy og gir en fin, ikke overdrevet farge. Dessuten lukter den ikke vondt (men kanskje litt for mye parfymelukt.?) Den gjør underverker!!

Skrevet

Dior sin selvbruner til ansiktet gjorde mitt ansikt til en gusjefarge. Hvis du er lys i huden anbefaler jeg Kanebo sin honeyglow. Den kan brukes til både ansikt og kropp og er lett å få jevn. Bare vær forsiktig at du ikke smører for tykt på og vasker hender godt etterpå!

Bedre å ta flere ganger dager etterpå, enn å komme skjoldete ut den første gangen!

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis det er noen trøst så er vi nok mange som føles oss gustne og bleike om dagen. Men snart kommer våren, og littegrann sol og frisk luft gjør underverker!

Skrevet

Uansett hva du velger, begynn i allefall med en god hudpleierutine, grundig rens og scrubbing og moisturiser. Liker godt Clarins produkter jeg, den selvbrunede kremen for ansiktet er kjempegod, og gir akkurat passe farge.

Skrevet

Jeg bruker dermalogica produkter nå,

fra http://www.minhud.no/customer/home.php Er kjempe fornøyd!!! Huden min var også gusten.

De har en exfoliant krem, den fjerner døde hudceller uten å skrubbe, legger den på som en maske i 10-15 min. Å tro meg, huden ser MYE friskere ut etterpå.

Jeg bruker produkter for normal/dryskin.

Rensegel, tonic og fuktighetskrem.

Skrevet
Dior sin selvbruner til ansiktet gjorde mitt ansikt til en gusjefarge. Hvis du er lys i huden anbefaler jeg Kanebo sin honeyglow. Den kan brukes til både ansikt og kropp og er lett å få jevn. Bare vær forsiktig at du ikke smører for tykt på og vasker hender godt etterpå!

Bedre å ta flere ganger dager etterpå, enn å komme skjoldete ut den første gangen!

Og ikke minst; husk og peel huden før man smører med fuktighetskrem,så selvbruning! Viktig!

Jeg liker godt Clarins og Dior!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...