Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg roter meg alltid bort i menn som drikker mye og er voldelige (mot andre menn i fylla).

Sånne som ser skikkelig tøffe og harde ut, men som faktisk er veldig snille og søte. Jeg er bare 21år, fester endel selv også, men drikker ikke så mye som disse mennene. Og de mister kontrollen over sinne sitt ganske lett når de har drukket. De jeg har vært sammen med før har aldri gjort meg noe vondt, men det er jo ikke helt bra alikevel.

Den siste eksen min hadde et kjempebra forhold til familien min. Han og de to tantebarna mine gikk skikkelig godt sammen. Det var veldig fint å se hvor god han virkelig er... Men så var det den drikkinga og slåssinga da.

Han "reparerer" av og til. De fleste makter ikke tanken på å drikke dagen derpå, men det gjør han. Og han har blitt anmeldt for vold to ganger, det er lenge siden og havnet "bare" i konfliktrådet.

Hvorfor faller jeg bare for sånne? 8 av 10 menn jeg har vært borti er ganske ville... Ser ikke for meg en framtid med en sånn fyr, uansett hvor snill han er mot meg.

Pappa var også nokså vilter da han var ung, men kjempegrei mot mamma (og andre når han ikke drakk). Han voks villheten av seg og ble "seriøs" i 25 årsalderen. Det er jo noe som heter at man ubevisst velger menn som er lik sin far.

Tror dere det er noen sannheter i det?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det håper jeg da ikke, da jeg har to fedre (far og stefar), den ene mer slaskete enn den andre.

Gjest GreenSky
Skrevet

Forøvrig velger jeg menn som er helt motsatt av fedrene mine.

Skrevet

Jeg håper jeg får en mann som pappa. Verdens beste far og ektemann. Jeg ser virkelig opp til pappa, så om jeg får en mann som han er jeg heldig.

Gjest en kone
Skrevet

Jeg tror mange kvinner finner menn som ligner sin far.. Jeg for eksempel, har gjort det..

Min mann og min far er værdens snilleste/hyggeligste, lett og omgås, veldig godt likt av andre, skikkelige arbeidskarer, rolige og tålmodige, familiemenn de lux, umulige å ha en dyp og følelsesmessig samtale med, de har totalt konfliktfobi og er veldig flørtende med alle damer når de drikker.. Alltså - drømmemenn..Utenom de 3 siste punktene.. Gjett om disse to trives i lag;-))

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har hørt at man enter velger en som er veldig lik eller veldig ulik. Alt etter hvor godt man liker faren sin eller noe sånt. Om jeg tror på det er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...