Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg ser mange som har øyenskygge som glitrer skikkelig, i sterke farger. Hvor får man kjøpt slike? Er det kremøyenskygge eller?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Chanel sine øyenskygger har en del shimmer.
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Søk på Idol-Vivian her på forumet, dette har vært oppe flere ganger før
IdaC Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Make up store og Nouba har en del øyenskygger som glitrer.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Make-up store har en skimrende øyenskygge som ser ut som lipgloss i konsistensen. Den heter: "twinkle eyeshadow." Det legges oppå den vanlige øyenskyggen, og gir kjempefin skimmereffekt. Finnes i flere farger. Tror jeg betalte 145,- for den. Jeg kjøpte også deres glitter-eyeliner, men den synes jeg var umulig å legge pent, ble bare kliss, så den anbefaler jeg ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Bare Escentuals Glimmers har masse fine farger, som kan brukes tørre eller med vann. Med vann blir de nesten metalliske i glansen. Jeg har selv Celestine, som er litt gråaktig/lillaaktig/brunaktig, og Bare Skin, som er aprikos/rosa. Begge skimrer sterkt.
Søtpotita Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Bare Escentuals Glimmers har masse fine farger, som kan brukes tørre eller med vann. Med vann blir de nesten metalliske i glansen. Jeg har selv Celestine, som er litt gråaktig/lillaaktig/brunaktig, og Bare Skin, som er aprikos/rosa. Begge skimrer sterkt. ← Kor kjøper ein slike?
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Kor kjøper ein slike? ← Hos hudpleiere, i hvertfall. Jeg kjøpte mine to hos Essential Dayspa, før de sluttet med å skrive ned verdien på pakkene. Tror de kostet ca. 100 kroner hver, og de sitter helt ufattelig godt. Også hvis du søler...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 pureluxcosmetics.com har mange lekre glitreskygger i knallfarger
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 kjøp små prøver på colorfulsprinkles.com nydelige farger.finere enn purlux synes jeg ,har begge sorter. Anbefaling.camp,soiree,purrfect,true gold.queen tiffany...åhh det er så mange. Koster ca 3.5 dollar ,men det er mye i boksen.så får du testa de først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå