Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør man egentlig når den ene parten er mer forelska enn den andre?

Det er jo litt frustrerende. Den ene vil være sammen hele tida, gir alt av seg selv, mens den andre holder litt tilbake.

Hvordan skal man forholde seg til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi opp!!

Var i et slik forhold nylig. Jeg ga alt og han holdt igjen.

Skrevet

men det er jo ikke sånn at den ene ikke er forelska.

den andre parten gir jo ting av seg selv også, kanksje ikke i like stor grad, men sånn er det jo i alle forhold.

Skrevet

Er dette et ferskt forhold?

I såfall, slapp av! Det går over :)

Den "mest forelska parten" vil bare nyte sin bedre halvdel i begynnelsen. Får neppe nok ;)

Men man blir lei av det også! Plutseli ringer en kompis, eller man må fikse noe på bilen, eller hjelpe noen med ett eller annet....

Og for alt du vet er ikke "mest forelska" den rette betegnelsen. Kanskje det bare er at en part har et større behov for nærhet og "bekreftelse"?

• Liker 1
Skrevet

Jeg var forelsket i en mann i ett år, men jeg sa ingenting til han. Vi sov over hos hverandre, møttes på byen osv, og jeg var redd for at han ikke var forelsket og at vennskapet skulle bli ødelagt. En dag datt det ut av meg at jeg hadde følelser for han, men han sa ingenting...

Vi ble likevel sammen etter ett år som venner.

Jeg tror han var skeptisk til å danne et nytt forhold pga. dårlige erfaringer fra sitt forrige forhold.

Skrevet

Jeg har det slik nå med en mann, vi har noe "på gang" men er ikke sammen ennå, jeg holder mye igjen.. men han er helt klar på hva han vil og lar alt ligge for å være sammen med meg...Jeg synes det er koselig, men kanskje litt slitsomt, for jeg savner litt utfordring;P

Gjest Catwoman
Skrevet

Dte trenger jo ikke være sånn at den ene er mer forelska enn den andre av den grunn.

Dte kan være så enkelt som at dne ene trenger mere "luft" enn den andre.

• 16 år senere...
Skrevet
forelzka skrev (På 19.4.2006 den 9.11):

Er dette et ferskt forhold?

I såfall, slapp av! Det går over :)

Den "mest forelska parten" vil bare nyte sin bedre halvdel i begynnelsen. Får neppe nok ;)

Men man blir lei av det også! Plutseli ringer en kompis, eller man må fikse noe på bilen, eller hjelpe noen med ett eller annet....

Og for alt du vet er ikke "mest forelska" den rette betegnelsen. Kanskje det bare er at en part har et større behov for nærhet og "bekreftelse"?

Jeg håper virkelig at du har rett. Ikke TS, men høres ut som lignende "problemstilling"....

Anonymkode: d2a28...d6b

Skrevet
On 4/18/2006 at 10:52 PM, Guest Gjest said:

hva gjør man egentlig når den ene parten er mer forelska enn den andre?

Det er jo litt frustrerende. Den ene vil være sammen hele tida, gir alt av seg selv, mens den andre holder litt tilbake.

Hvordan skal man forholde seg til det?

Gjøre det slutt. 

Anonymkode: 1549a...9d6

Skrevet

Slutte med å dra opp gamle tråder ihvertfall..

Anonymkode: 4c3d8...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...