Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 IKM er om en uke i dag, har hatt svake menssmerter og noe hjertebank i dag. Kan hjertebank være noe som oppstår ved en eventuell graviditet? Er ikke vant til å ha det fra før :klø: Eller kanskje jeg bare får mensen en uke for tidlig...
~umulia~ Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jeg har aldri hørt om hjertebank som et symptom på graviditet, men skal ikke si sikkert at det ikke kan være det. Mensmurringer hadde jeg ganske mye av helt i begynnelsen, men på den annen side så kan man jo få det en uke før ikm når man ikke er gravid også. Tror du bare blir nødt til å smøre deg med tolmodighet en uke til. Enten kommer da mensen eller så tester du positivt. Skal krysse fingren for at du får det du helst vil ha!
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Jeg har også hjertebank!! har IKM neste uke, så håper jo;) i tillegg har jeg ømme pupper(rettelse: èn øm pupp , og det pleier jeg ikke ha før TR, samt at jeg har vært litt småkvalm siste dagene....forteller meg selv at det ikke er noe, er å lei av å bli skuffet hver gang TR kommer ps. har også fått hetetokter (svette og fryseanfall) - noen andre som har opplevd det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå