Gå til innhold

Freden har senket seg over Kvinneguiden

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Etter noen turbulente dager med tilnærmet rasering av Forumet har det nå endelig blitt rolige tilstander. Jeg kom akkurat hjem fra kino og forventet bøtter og lass med tulle tråder- men her var ingen. Og det lå en gledelig melding fra Gry på Personlige meldinger.

Freden har senket seg over KG, snart er det Jul og jeg anbefaler alle å gå og se den nye Harry Potter filmen men dropp sjokoladen. Alle som har sett filmen vet hvorfor :o

Godnatt alle sammen.

Milla

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Freden har senket seg over KG, snart er det Jul og jeg anbefaler alle å gå og se den nye Harry Potter filmen men dropp sjokoladen. Alle som har sett filmen vet hvorfor

Har sett filmen. Droppet ikke sjokoladen. Forklaring utbes.

:-? :roll:

*venter spent* :sjarmor:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
*venter spent*

"Eat snails"

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Å' date=' ja, æsj, den var ekkel! :-?[/quote']

Ekkelt men akk så gøy.

Milla

Skrevet

:lol:

Jo, DEN ja...

Tsk tsk, lar ikke slikt ødelegge gleden over kinogodtet mitt jeg.. :briller:

(Jeg ble herda av de filmene jeg så som ung, lettpåvirkelig jente. Med to eldre brødre. :sjarmor: )

Skrevet

Litt synd å si det, men jeg lurer jo på hva det var som foregikk på Kvinneguiden natt til igår. Men siden alt ser ut som rene idyllen nå, så skal jeg la være å spør :)

Skrevet

Egentlig føler jeg meg litt snytt. Som fast bruker har jeg har vært borte fra KG i 5 dager. Og akkurat i dette tidsrommet kom bølgen. Jeg synes det er litt trist at jeg ikke fikk det med meg. :cry:

Skrevet

Kan berolige dere med at det ikke var noe spennende.

Bare bekyldninger og masse rot med "gjester" som la inn useriøse innlegg.

Og så fort en tråd ble stengt, så dukket det opp nye tråder på Private Meldinger.

Dere har ikke gått glipp av noe og jeg håper at de faste brukerne ikke gidder å synke så lavt en gang til og at disse gjestene holder seg unna!

Skrevet

Dere har ikke gått glipp av noe og jeg håper at de faste brukerne ikke gidder å synke så lavt en gang til og at disse gjestene holder seg unna!

Hva mener du med at "de faste brukerene", Lea ?

Skrevet

Ikke noe annet enn at det ble litt kjefting og smelling og synsing og anklagelser. Ikke noe annet.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hva mener du med at "de faste brukerene", Lea ?

Faste brukere forkledd som Gjester, men du kan bare være glad for at du ikke var her for det var helt Texas tilstander. Gry fikk nesten sjokk stakkars når hun logget seg på morgenen etter og moderatorene slettet på harde livet.

Ikke en hyggelig opplevelse. Hva som ble sagt er ikke så viktig lengre- alt vare bare tullprat og oppspinn.

Milla

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg er syk, og kan ikke trene på nesten to uker. Da kommer det til å bli mye KG og hjemmevideoer! 8)

Skrevet

Jeg skjønner godt at folk er nysgjerrige, men vi vil ikka ha flere diskusjoner om disse temaene nå.

Stenges.

Lionda - mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...