Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Neida, dette er ikke et griseinnlegg. Men de nyinnkjøpte russebuksene (buu) har skrittet så langt nede på låret. Greit nok det, men fy så stive de er! Og nå er jo alle de stusselige merkene strøket på også, så jeg aner ikke hvordan myke dem opp. Det gjør jo direkte vondt, og jeg går som en russ og nå - hjulbeint :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To løsninger:

1. du kjøper en haug med manneboxershortser fra f.eks. dressmann, og har på under, men med vanlig undertøy under

2. få tak i en god gammeldags sykkelshorts og ha under

Husker de gnagsårene, ja... Auauaua!

Gjest gjest1
Skrevet

Usj men jeg vil ikke gå rundt med bestemor/manneundertøy på meg :sur:

hehe.

Men hva med dampstrykejern tenkte jeg på? For da blir vel tøyet mykt?

Men kanskje merkene faller av igjen da. Hmm hmm

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg må tilstå at jeg tenkte noe HELT annet da jeg så overskriften og hvem innlegget var av. :ler:

Skrevet

Ei venninde fikk alltid gnagsår på innsiden av lårene når hun brukte skjørt - hun hadde alltid en svart sykkebuks under - men det ville du kanskje ikke...

Gjest gjest1
Skrevet
Ei venninde fikk alltid gnagsår på innsiden av lårene når hun brukte skjørt - hun hadde alltid en svart sykkebuks under - men det ville du kanskje ikke...

Nei, jeg får noia av sånne snikende pacific blue antrekk som absolutt skal oppi ræva ;(

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg må tilstå at jeg tenkte noe HELT annet da jeg så overskriften og hvem innlegget var av. :ler:

Jeg vet, men det uttrykket har jeg gått rundt og sagt hele tiden i dag når det har plaget meg, så det ble jo en liten morsomhet ut av det til slutt når jeg la merke til hva jeg egentlig gikk rundt og sa :P

Gjest gjest1
Skrevet

Det ville jeg gjort, om det gikk an å vaske denne hersens greia :-/

Skrevet

Jeg brukte en bukse under, men det kan jo bli varmt.

Hva med å sy noe myke innlegg i buksa? :klø:

Lykke til med russefeiringa :tommelsmil:

Skrevet

Jeg husker at jeg brukte bukseunderskjørt. Samme myke stoffet som underskjørt. Du får dem både i kort og lengre versjon.

Gjest gjest1
Skrevet

Den var faktisk ikke så dum, og minst pes siden jeg

1. Kan sy

2. Ikke liker undertøy som kryper hverken opp eller nedover ;D

Hodet mitt så for seg tacky zebrapels, men jeg finner nok noe litt mer flatterende å sy på :)

Gjest Emeldina
Skrevet

Hadde ikke problem med gnagsår mellom beina ( :ler: ) i russetiden, men brukte likevel russe-boxer under buksa. Det var mange av venninnene mine som også gjorde det. Da jeg var russ fikk man i alle fall kjøpt morsomme boxere, og nå er det sikkert enda bedre utvalg.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg ble herdet jeg, selv om det var pyton. Hva med tynne strømpebukser?

Gjest gjest1
Skrevet

Jooo men greia er at det er såpass langt nede på beina, utenfor en boxers rekkevidde. Siden skrittet er nesten nede på knærne mener jeg.

Skrevet

Før i verden heiste vi dem opp i livet med belte. Det var sist belte var in, og nå skal det jo være in igjen. De er rett og slett for lange i livet for oss jenter.

Skrevet

Sy på noe mykt stoff inn, jo mer tacky jo bedre. Og du slipper peset med sykkelshort eller gnagsår.

Gjest gjest1
Skrevet
Før i verden heiste vi dem opp i livet med belte. Det var sist belte var in, og nå skal det jo være in igjen. De er rett og slett for lange i livet for oss jenter.

Hah. Men da rekker de meg jo til anklene, og sele-greiene subber i bakken. :klø:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde samme problem da jeg var russ. Det var rett og slett jævlig å gå med russedrakten! :frustrert:

Jeg og venninnene mine vasket draktene på 40 grader med en god del skyllemiddel og buksen ble litt mykere, spesielt i skritten hvor det er ehh stoffet er ganske så hardt :ironi:

Anyway, bokstavene og alt det andre hang fortsatt like godt på. :)

Gjest Virvel
Skrevet

Kjenner igjen problemet. :ler: Første dagen vi var ute og rånet ordentlig med russebussen satt alle jentene og sydde filt på innsiden av buksebena. Det var veldig kaldt det året jeg var russ da, så problemet løste seg egentlig selv, det var stillongsvær stort sett hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...