Gå til innhold

Få tilbake natten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen komme med noen råd som HJELPER?! :forvirret:

Våkner om natten av at englen kommer i sengen, for så å bli der resten av natten med bein og armer og alt det som hører med en 3-åring... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en kalender på kjøkkenet hvor Erlend fikk klistremerke for hver dag han var i egen seng hele natta. Hadde han 7 dager på rad fikk han premie. (Det kunne være alt fra en liten bil til at han fikk velge middag eller at vi leste en extra bok en kveld.)

Leste også et tips om: at det kan være lurt å ha en extra madrass med dyne og pute på gulvet i ditt rom. Hvis han skal ligge hos deg må han ligge på sin madrass m sin dyne ved siden av og ikke oppi din seng. Da får han velge- ligge hos segselv eller på madrassen hos deg. Siden de fleste kommer inn for kosens skyld vil de visstnok velge å likegjerne bli hos segselv etter en stund påstå de....

Lykke til!

Skrevet

N-S, for min del er jeg singel - men om ikke du er...

Det var vel Det sexlivet.... :ler:

Skrevet

Ja, og kanskje kommer det flere lure råd også...

Han er liksom ikke så opptatt av klistremerker - og bøker leser vi ofte 2 av - og ellers også fordi han liker det... Men det gjelder vel å være kreaktiv og...

eller om jeg rett og slett skjemmer han bort, ved å kjøpe dvder og leser mange bøker osv... ?

Skrevet (endret)

Poenget m klistremerkene er å markere dager....det må ikke være klistremerker - du kan likegjerne krysse av liksom..

Og du må selvfølgelig ikke lese extra bøker..poenget var at det var en premie - noe han har lyst på ved enden liksom.....hva det er må jo du finne ut selv - det du som kjenner gutten din- (jeg ga deg bare noen eksempler på hva det kan være). Grunnen til at jeg skrev noen ting var at noen kanskje sier de ikke vil kjøpe noe og det syns jeg ikke man bør heller...men det kan være noe extra liksom....

Endret av *Emma*
Skrevet

Ja, det var mange lure ting.

Da må jeg bare prøve å finne noe som motiverer ham :)

Skrevet

Jeg er faktisk så stanhaftig at jeg følger henne iseng igjen hver gang treåringen kommer inn til oss.Deadline er 06.00 kommer hun før det er det rett tilbake iseng ,er det etter får hun komme opp i senge til oss.

Grunnen er at jeg er så varm av meg ...og skal jeg i tillegg ha et lite varmt vesen i sengen med meg så dauer jeg vel...

Skrevet

Min på 9 har nylig sluttet å komme inn til meg om natten.

Til tider så kunne det bli veldig dårlig søvn på meg, men innimellom er det jo også koselig da.

Men jeg må si at jeg er glad for at hun har sluttet å komme til meg om natten, hun begynner jo å bli ganske stor også. Men det hender at hun kommer på morgenen, og hvis vi har tid så kan vi ligge å småsnakke og ha det hyggelig før vi står opp.

Skrevet
Har tre unger i senga, og ingen råd å gi :tristbla:

Håper bare at det går over før de begynner på ungdomsskolen :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Ellers er det vel bare å bygge ut sengen endel.

Skrevet

Det er bare en ting som nytter - bær ungen tilbake til egen seng. Da går det bare ett par netter så er det slutt. Det funket fint med begge barna våre.

Skrevet
Det er bare en ting som nytter - bær ungen tilbake til egen seng.

Ææhhh nei det er ikke bare en ting som nytter.....

Skrevet

Vet dere hva?

I natt holdt han seg i egen seng! :klappe::)

Da vi stod opp, skrev vi en lapp som vi har hengt opp med kryss på for den natten han holder seg i egen seng! og Gjett om han var stolt av hva han klarte! ;)

Skrevet
Vet dere hva?

I natt holdt han seg i egen seng! :klappe:  :)

Da vi stod opp, skrev vi en lapp som vi har hengt opp med kryss på for den natten han holder seg i egen seng! og Gjett om han var stolt av hva han klarte!  ;)

:klappe:

Skrevet (endret)

Så kjempe fint da!!

Endret av *Emma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...