Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg sliter med sideflesk som jeg gjerne vil få fjernet.. Noen her som har noen gode råd? Noen spesiell trening som er lurt for eksempel? Når jeg legger på meg så legger det seg alltid der, synses det er litt dumt..
Gjest camillo Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Sunt kosthold og/eller trening. Du må forbrenne flere kalorier enn du får i deg - det er hele kunsten. Er massevis av tråder om dette her, hvis du søker.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Det må brennes vekk/brukes opp. Selv om det kanskje virker som om det kun er der du har for mye, og du ikke ønsker å bli tynnere på resten av kroppen så er å slanke det vekk den eneste løsningen. Nå er det jo heldigvis slik at i likhet med at man ikke legger på seg likt overalt så tar man heller ikke av likt overalt. I begynnelsen av en slankekur virker det kanskje som om fettet kun kommer fra steder hvor vi ikke ønsker å ta av, men det stabiliserer seg faktisk over tid om du klarer å holde vekta. Kostholdet er viktig. Sideflesk og midje- og mageflesk trives dårlig med en kost som ikke bugner av karbohydrater. Ble selv kvitt sideflesk på en ellers ganske slank kropp ved å legge om til mer proteinbasert kost med masse stivelsesfattige grønnsaker og lite karbohydrater ellers. Deilig å føle seg velproporsjonert igjen!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 mage/rygg-øvelser a la pilates hjelper også.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 mage/rygg-øvelser a la pilates hjelper også. ← Slike øvelser vil kun kunne styrke musklene som befinner seg under flesket. Mage- og ryggøvelser øker heller ikke forbrenningen slik som kardiotrening gjør. Man blir med andre ord ikke kvitt fett kun med øvelser.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 nei jeg sa ikke at det var svaret,men at det også hjelper på.det gjorde det i alle fall til meg,følte meg mye fastere i sideflesket.men selvsagt må det kombineres med kardio.
Vela Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Her er det endel bra styrkeøvelser som tar godt: http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1236&a=4735 gå inn på "få en pen midje" Elsker disse øvelsene
Gjest Hey Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Hei! Prøv å begynne å trene! Treing er veldig bra for kroppen og for helsen din. Sunt kost hold hjelper bra det også. Hva med å prøve å trene Zumba? ( www.zumbafitness.no ) Det gjør jeg. Det fukner kjempe bra. Synes jeg da. Klart...du må jo endre på kost holdet ditt også da Husk: Ikke usunt i UKA! :nei: :gjeiper: Hade!
Sofia Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 Kjøp deg en rockering, en trim-rockering. Den veier ca 1,2 kg og er over en meter i diameter. Rock begge veier, 10-20 min hver dag. Ta 100 situps hver dag, 60 rett frem og 20 til hver side. Spis sunn og fettfri mat (ikke sukker, snop eller annet) og du vil raskt merke forskjell!
buttergirl Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 Er enig med inlegget over her. Har selv gått til anskaffelse av en rockering med vekter, da trener du midje og hofter. I tillegg er jogging veldig bra for forbrenningen, som mange har sagt - du må gå i kaloriunderskudd og jogging er en av de beste måtene å forbrenne kalorier på ( rundt 600 kcal på en time ).
desert_rose Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Jeg pleide å ha rimelig store (og sjenerende) lovehandles i forhold til kroppen min, var skikklig irriterende. Da jeg sluttet å spise mat med gluten (brød, pasta ol med hvete, rug, brygg og havre i) pga mistenkt allergi har disse håndtakene mer og mer forsvunnet og det enda jeg er er litt for glad i søtt. Uten gluten har jeg også gått ned over hele kroppen men det viktigste var at jeg føler meg bedre i kropp og sinn. (for meg var tap i cm det bare en hyggelig bivirkning av nettopp å kutte ut gluten.) Verdt å prøve vil jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå