Snehvit Skrevet 27. november 2002 #1 Skrevet 27. november 2002 Jeg har vel prøvd samtlige skyllemiddeltyper av merkene Comfort og Softlan, men greier aldri å bestemme meg for hvilken variant jeg synes lukter best. Hva mener dere?
Linnie Skrevet 28. november 2002 #3 Skrevet 28. november 2002 Den grønne (fra Softlan?) med eple lukt!!!! mmmmmm....
Fakse Skrevet 28. november 2002 #5 Skrevet 28. november 2002 Her går det bare i den blå tøymyknteren fra Softlan (outdoor fresh??). Er en av de få jeg har funnet som lukter lite nok uten å være "parfymefri". Har prøvd div tøymyknere helt uten kunstig lukt, men synes de lukter merkelig. Har "sniffet" meg gjennom en god del tøymyknere for å finne en jeg var fornøyd med lukta på, men jeg klaga ikke da den jeg endte opp med kommer i store billige flasker på Rema
monja Skrevet 28. november 2002 #6 Skrevet 28. november 2002 Hos oss går det mest på den gule Comfort'en og blå Softlan.....
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #7 Skrevet 28. november 2002 Jeg liker best den gule comfort-tøymykner'n! :D
xeyes Skrevet 28. november 2002 #9 Skrevet 28. november 2002 Comfort Sommerfrisk? (Den lysegule) Mmm den lukter best! :D -x 1
Gjest Zalomine Skrevet 28. november 2002 #10 Skrevet 28. november 2002 Jeg kjøper nytt merke nesten hver gang jeg... for øyeblikket trur jeg det er rimco vi har, en hvit, "sensitiv"? Den blå softlan har vi også hatt, men jeg syntes den lukta ganske mye jeg... Det synes jeg om de fleste, egentlig. (Kanskje fordi vi er nødt til å tørke alle klær inne, og 2-3 maskiner med klesvask på stua kan få hvem som helst til å mene at det lukter sterkt?) Men hvilken som er best? Nei, det har jeg ikke klart å bestemme meg for enda.
Megan Skrevet 28. november 2002 #11 Skrevet 28. november 2002 Rosa og blå Comfort (tror det). Er såååå deilig med reine, godluktende myke klær!
Fakse Skrevet 29. november 2002 #12 Skrevet 29. november 2002 Den blå softlan har vi også hatt, men jeg syntes den lukta ganske mye jeg... Det synes jeg om de fleste, egentlig. (Kanskje fordi vi er nødt til å tørke alle klær inne, og 2-3 maskiner med klesvask på stua kan få hvem som helst til å mene at det lukter sterkt?) Er egentlig enig med deg i at det ikke lukter så veldig lite. Er vel mere det at den lukter ganske nøytralt som gjør at jeg valgte den. Men så bruker jeg bare halv dose skyllemiddel også da, så da blir jo lukta svakere også
Gjest Hilde Skrevet 29. november 2002 #13 Skrevet 29. november 2002 Jeg bruker kun Neutral tøymykner og synes den er den absolutt beste jeg har prøvd. For min del synes jeg det skal lukte rent av nyvasket tøy - og ikke all slags parfyrmerte dufter.
Fakse Skrevet 29. november 2002 #14 Skrevet 29. november 2002 Jeg bruker kun Neutral tøymykner og synes den er den absolutt beste jeg har prøvd. For min del synes jeg det skal lukte rent av nyvasket tøy - og ikke all slags parfyrmerte dufter. Har prøvd Neutral, og synes det blir en merkelig lukt av tøyet når man har brukt den.... Det blir vel som hudkrem uten parfyme, det lukter jo alltid noe av den også. Så da blir det til at jeg bruker den mest nøytrale parfymeduften jeg kan finne. Men sukke gjerne ha fått tøyet mykt på en annen måte.... Er jo fint med tørketrommel for der blir tøyet mykt, men det blir jo samtidig så slitt, at det vil jeg ikke bruke likevel.
Gjest care Skrevet 29. november 2002 #16 Skrevet 29. november 2002 Jeg synes alle er gode, men holder en knapp på den blå comfort. I går kjøpte jeg blå softlan, grunnen er at jeg liker å bytte litt. Har før denne hatt den grønne med eplelukt. :blunke:
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2002 #17 Skrevet 30. november 2002 skona Sommerfrisk. Den fåt klærne til å lukte sol......
Gjest Cruella Skrevet 30. november 2002 #18 Skrevet 30. november 2002 Bruker sjelden skyllemiddel. De få gangene det skjer, bruker jeg Neutral sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå