Gå til innhold

Vil trene og komme i form

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Hei,

Skal begynne å trene nå om et par uker når eksamen er ferdig, men snakket med en veninne og da hun begynnte å trene forsvant puppene hennes med en gang. Jeg vil ta av ca 5 kilo. Men vil ikke miste puppene, da vil jeg heller veie litt mer. Noen som kan hjelpe med å gå ned vekt uten at puppene forsvinner? Noen tips på trening?

Videoannonse
Annonse
Gjest camillo
Skrevet

Hvis du mister fett, kan du miste puppene også - det er genetisk hvor fettet først forsvinner. Det kan godt være at du kan gå ned 5 kg uten at det synes noe særlig, det må du nesten bare prøve selv.

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Nedtur... Ingen andre som har vært gjennom samme?

Gjest Gjesta
Skrevet

Du kjenner selv din egen kropp best, og vet hvordan den reagerer. Hvis du normalt mister puppene først hvis du går litt ned i vekt, vil det også sannsynligvis skje nå. Som camillo sa: det er genetisk betinget hvor fettet tas fra.

Om en person sier "Nei, jeg mistet ikke puppene", vil det ikke hjelpe deg det spor hvis du er disponert for å miste fett fra den delen av kroppen først. Men også motsatt; du trenger ikke miste puppene først bare fordi det skjedde en venninne av deg.

Gjest camillo
Skrevet
Nedtur... Ingen andre som har vært gjennom samme?

Som Elphaba sier, det hjelper ikke deg om noen har vært "igjennom" det samme, med bra resultat.

Det er jo bare å prøve, det er da ikke slik at du blir flatbrysta uten å merke det akkurat..!

Skrevet

Hei!

Jeg gikk ned 10 kg i vekt og DESSVERRE så forsvant det fint lite av puppene.

Men jeg hører ofte folk som sier at når de slanker seg så er puppene det første som forsvinner. Gid var det meg det skjedde med.

Gjest gjesta
Skrevet

Vi er forskjellige vet du..

Jeg har gått ned nesten 20 kg nå, og jeg mista ganske mye av puppene.. Det skjønte jeg kom til å skje, for det er der jeg pleier å legge på meg først når jeg går opp noen kilo og.. Så jeg var forberedt..

Synes ikke du skal ta utgangspunkt i andre sine opplevelser på det punktet, du bør heller prøve deg frem selv, og hvis puppene forsvinner er det jo bare å slutte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...