Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøpte de søteste småskoene i verden idag, men de er muligens bittelitt for store. Og de finnes ikke i mindre størrelse :sur:

Er det noe jeg kan gjøre slik at skoene ikke kjipper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en såle kan hjelpe, eller masse bomull i skotuppen...?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det finnes sånn liten "kappe" man kan klistre fast på innsiden av hælen, fås i hvertfall hos skomakere.

Gjest gjest1
Skrevet
eller masse bomull i skotuppen...?

:ler: Fikk assosiasjoner til bomull i bh'en nå...

Får besøke en skomaker imorgen, skoene er for fine til å gi slipp på. Glad jeg slipper ullsåle ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ville først prøvd med en halvsåle i fronten av skoen.

Hilsen Xavia, som har jobbet i skobutikk og snakket med mange som deg! ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Det finnes sånn liten "kappe" man kan klistre fast på innsiden av hælen, fås i hvertfall hos skomakere.

Det hørtes praktisk ut :)

Skrevet

Noe slikt kjøpte jeg fra Din Sko i høst en gang. Det fungerte ikke helt etter planen da limet ikke satt så godt som det burde. De forsvant fort i tillegg til at de ikke gav så veldig god effekt. Men det finnes antakeligvis forskjellige typer.

Gjest gjesta
Skrevet

Med fare for å gjenta meg selv (:ler:):

Halvsåle fungerer oftest best!

Gjest Gjesta
Skrevet
Noe slikt kjøpte jeg fra Din Sko i høst en gang. Det fungerte ikke helt etter planen da limet ikke satt så godt som det burde. De forsvant fort i tillegg til at de ikke gav så veldig god effekt. Men det finnes antakeligvis forskjellige typer.

Jeg kjøpte et par til noen sko som var totalt udugelige; de hadde helt rett, altfor kort hælkappe. Disse var i semsket skinn, og jeg mener limet satt godt. Hvis ikke har man jo alltid superlim.

Mine sko gikk uansett i søpla, for jeg fant ut at livet er for kort for vonde sko. Men det var ikke de nye hældingsenes skyld.

Gjest gjest1
Skrevet

Lurer på om det finnes halvsåler tro? (;):ler:)

Tror jeg skal teste ut halvsåler først. Skoene er kjempesøte innvendig også, så kjekt med noe usynlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...