Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Kjøpte de søteste småskoene i verden idag, men de er muligens bittelitt for store. Og de finnes ikke i mindre størrelse Er det noe jeg kan gjøre slik at skoene ikke kjipper?
Cupcake Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Kanskje en såle kan hjelpe, eller masse bomull i skotuppen...?
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Det finnes sånn liten "kappe" man kan klistre fast på innsiden av hælen, fås i hvertfall hos skomakere.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 eller masse bomull i skotuppen...? ← Fikk assosiasjoner til bomull i bh'en nå... Får besøke en skomaker imorgen, skoene er for fine til å gi slipp på. Glad jeg slipper ullsåle
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Jeg ville først prøvd med en halvsåle i fronten av skoen. Hilsen Xavia, som har jobbet i skobutikk og snakket med mange som deg!
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Det finnes sånn liten "kappe" man kan klistre fast på innsiden av hælen, fås i hvertfall hos skomakere. ← Det hørtes praktisk ut
Svart Katt Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Det finnes sånn liten "kappe" man kan klistre fast på innsiden av hælen, fås i hvertfall hos skomakere. ← Noe slikt kjøpte jeg fra Din Sko i høst en gang. Det fungerte ikke helt etter planen da limet ikke satt så godt som det burde. De forsvant fort i tillegg til at de ikke gav så veldig god effekt. Men det finnes antakeligvis forskjellige typer.
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Med fare for å gjenta meg selv (): Halvsåle fungerer oftest best!
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Noe slikt kjøpte jeg fra Din Sko i høst en gang. Det fungerte ikke helt etter planen da limet ikke satt så godt som det burde. De forsvant fort i tillegg til at de ikke gav så veldig god effekt. Men det finnes antakeligvis forskjellige typer. ← Jeg kjøpte et par til noen sko som var totalt udugelige; de hadde helt rett, altfor kort hælkappe. Disse var i semsket skinn, og jeg mener limet satt godt. Hvis ikke har man jo alltid superlim. Mine sko gikk uansett i søpla, for jeg fant ut at livet er for kort for vonde sko. Men det var ikke de nye hældingsenes skyld.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Lurer på om det finnes halvsåler tro? () Tror jeg skal teste ut halvsåler først. Skoene er kjempesøte innvendig også, så kjekt med noe usynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå