Gå til innhold

Strawberrynet?

Anbefalte innlegg

Gjest Guri-Malla
Skrevet

Jeg vil kjøpe noe derfra til 235 kr.. Hvor mye blir det ca i toll og avgifter? Kan man spørre dem om dem kan sette prisen lavere på pakken? Såfall, gjør de det?

Hilsen meg:):)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

25% moms av 235 kroner, og i tillegg et gebyr til posten på 70-80 kroner. SN skriver reell verdi utenpå pakken, tror ikke det nytter å be dem skrive en lavere verdi.

Men det går an å få refundert utlegg til moms og avgifter fra dem. Det finnes tråder her inne hvor framgangsmåten beskrives.

Skrevet

Takk for svar. Jeg bør vel lete litt her ... Forstår ikke så mye av dete moms og toll osv :s Så dyrt, er det bare sånn i norge eller?

Skrevet
Men det går an å få refundert utlegg til moms og avgifter fra dem. Det finnes tråder her inne hvor framgangsmåten beskrives.

Jeg har prøvd på det to ganger, men de har ikke refundert en krone... :forvirret:

Det beste er å bestille varer for under 200 kroner, og heller bestille flere ganger slik at det kommer under tollgrensa hver gang :Nikke:

(Funker litt dårlig hvis produktet koster over 200 da...)

Har handlet endel på Strawberry.Net og det har hendt at tollen ikke har stoppet pakken når beløpet ikke er så mye over 200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...