Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg vurderer å gi slipsnål til samboeren min. Er dette en god ide? Går menn med slipsnåler eller er det helt ut?
momo Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Det vet du vel selv best. Bruker kjærsten din slips? Gjør han det så blir han sikkert glad for slipsnål, hvis han aldri bruker slips så er det ikke så bra gave.
*Emma* Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Samboern min har en jobb hvor han bruker endel skjorte og slips så til han ville det vært en fin gave. Om din kjøreste er en sånn som har bruk for det vet du best selv
Catzy Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Ga min kjære en spesiell slipsnål til jul. Og han bruker stadig sin gamle militær-slipsnål i stedet for den slipsnålen jeg ga ham... Mulig du har mer flaks med din. Catzy
Millis Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Hvis han bruker slips annet enn til jul, så synes jeg det er en fin fin ide. Jeg er litt tilhenger av å gi gaver som blir brukt jeg!
hecuba Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Gaven kommer vel an på typen din(og sannsynligheten er jo at du kjenner han bedre enn oss her). Ellers er jo seddelklemme en gave i samme stil.
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Kommer seff an på hvordan dere er! Jeg synes kanskje det er en smule kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå