Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg trenger både løst og fast pudder. Nå har jeg fast pudder fra Lancome, men kunne tenke meg å prøve noe annet. Har brukt Dior tidligere. Har sett på Chanel, og det hadde en farge som var perfekt. Men jeg synes det faste pudderet kjentes litt hardt ut. Spiller det egentlig noen rolle hvordan konsistensen er på et fast pudder? Løspudderet var flott. Andre forslag?
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Hva som er best, kommer vel an på både hudtypen din og på effekten du vil oppnå. Det faste pudderet fra Chanel er bra, men dekker null og niks; det matter bare huden ned. Hvis du vil ha mer dekkende pudder, men som allikevel ikke er tørt eller maskeaktig, anbefaler jeg Superpowder fra Clinique. Løspudderet til Chanel er litt tørt i konsistensen, så passer nok best for fetere hudtyper. Selv er jeg veldig fornøyd med Versace sitt, men det fås vel ikke lenger. Neste gang skal jeg prøve enten YSL eller Dior.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Jeg er tørr i huden og har litt uren hud på haken. Jeg bruker dekkstift. Hvordan er Chanel i forhold til Lancome når det gjelder dekkevne?
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Som allerede nevnt: Chanels pudder (både det kompakte og det løse) dekker ikke, de bare matter ned huden.
IdaC Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Etter å ha prøvd pudderet fra La Prairie, kommer jeg aldri til å kjøpe noen annen pudder (i hvertfall ikke på en stund ) Den er fast og kan påføres med svampen, dersom med våt svamp dekker den mer og blir foundationaktig. Jeg påfører den med stor børste og bestemmer dekkhetsgraden på den måten. Den ser utrolig naturlig ut på huden, og den reddet meg da huden min ble kjempe uren i begynnelsen av svangerskapet. Ikke alle steder de har den, de har den i allefall i Oslo og Hønefoss, Taxfree på Gardemoen og Strawberrynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå