Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke feltet hvor det står bsusparing, vet ikke hvorfor..sparte over 2000 i fjor.. hvor kan jeg legge til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alt ført opp, på den siden der det står hvor mye du får igjen/skylder.

Skrevet

nei, det gjør det ikke..sammenligna med kjæresten sin selvangivelse..det er ført opp på hans, men ikke min

Gjest gjesta
Skrevet

Da må du legge det til selv da.. Du har jo fått årsoppgave med banken, og der står det jo hvilken post det skal stå på.. :)

Skrevet

Dette skal banken innberette til Skattedirektoratet, så da ville jeg nok først ha snakket med banken for å sjekke at alt er i orden der, og så Likningskontoret for å høre hvordan det skal legges til. Jeg fikk brev i dag fra min bank om at det var blitt feil i forbindelse med BSU-en, men jeg hadde ikke spart opp noe i fjor. Måtte likevel legge til beløpet som stod på kontoen 31.12, på selvangivelsen.

Skrevet

jeg fikk beskjed fra banken om at det var skattemyndighetene som hadde gjort feil og at jeg må føre det opp selv.. men hvor????

Skrevet

Ring Likningskontoret. Da får du svar, kjapt og greit.

Skrevet
jeg fikk beskjed fra banken om at det var skattemyndighetene som hadde gjort feil og at jeg må føre det opp selv.. men hvor????

Dette kan du føre opp om du leverer inn selvangivelsen pr nett. Der kan alle poster endres.

Skrevet

Det ble gjort en feil i vår bank også, så summen ble ikke ført opp på side en men fradraget står på side tre. Vi må føre opp selv vi og, det er greit å finne ut av når man leverer på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...