Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere har skjedd da min sønn ikke kommer inn på habbo på vår pc ,men kan logge seg inn med samme brukernavn på laptopen til søsteren?

Fikk først beskjed at han var utestengt i 7 dager på grunn at de mente han hadde bedt om andres passord...

Nå får jeg beskjed om at han ikke er utestengt,men han kommer ikke inn på vår pc.

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

At de har sperret IP-adressen trolig.. Ringte søsteren min, begge søstrene mine spiller det også, og hun sa at han evt kan ha bedt om passordet fra noen fordi man trenger ekstra penger for å få kjøpt møbler

Skrevet

Ja de sier han hadde spurt om passord,Han er blitt lurt selv og advarte andre mot å være så dom.

Men du blir jo sperret i 7 dager og nå er det snart 1 mnd.

Men det rare er jo at han nå får beskjed at han IKKE er utestengt ,men kommer ikke inn på VÅR pc ,bare søstrene sine laptop.od da bruker han jo sitt brukernavn og passord.

Forstår ingenting ,MEN DET ER VELL VÅR PC DET ER SKJEDD NOE MED,,,

Skrevet

Prøv fra en pc til, gjerne utenfor huset. Hvis dere kommer inn derfra også, så er det nok deres pc det har skjedd noe med.

Har dere lagt inn nye sikkerhetsoppdateringer eller noe sånn i løpet av den siste måneden?'

Catzy

Skrevet

Det er vel egentlig like greit, habbo er ikke bra. :<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...