Gå til innhold

barnevernet

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget
Skrevet

Under en samtale hos barnevernet er det riktig av en i barnevernet å : legge seg over bordet i latter pga at hun ringte feil person?

Ikke vite noe om foreldre og barn før samtale( om hvor gamle barna er,er foreldrene sammen osv)

og å si: dere er jo voksne mennesker,iallefall på alder(og små le litt)

vil ikke inn på hva saken gjalt,men ingen omsorgsvikt av noe slag..

Men bør ikke en i barnevernet ha litt mere "oppførsel"?

Kan ikke si at min tro på barnevernet økte etter denne samtale.

Hadde jeg vært en barnemishandler hadde det vel vært greit,men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke greit å oppføre seg sånn. Ta det opp med vedkommendes overordnede så andre slipper å oppleve det samme.

Gjest utlogget trådstarter
Skrevet

Glemte å ta med at midt i samtalen kom en på opplæring inn. da stoppet samtalen vår og hun begynte istedet å lese opp for eleven om hva hun hadde skrevet.

Burde ikke jeg blitt informert om at noen på opplæring skulle være med? Må ikke jeg godkjenne dette egentlig?

dette opplevde jeg som veldig ubehagelig..

Skrevet

Høres veldig lite proff ut synes jeg, og jeg hadde nok gått et hakk oppover og sagt i fra tror jeg

:klem:

Skrevet

Det er helt uakseptabelt, og du burde ta kontakt med overordnede.

Skrevet
Høres veldig lite proff ut synes jeg, og jeg hadde nok gått et hakk oppover og sagt i fra tror jeg

:klem:

Enig.

Skrevet

Det er helt frivillig å ha med student, er det en som er (ny)ansatt på stedet derimot er det ikke frivillig da de kan møte med så mange fra stedet som de ønsker.

Og det er lite profesjonelt sånn gennerelt å ringe feil person. Dog jeg kan forstå at saksbehandleren ble noe overrasket når dette ble oppdaget.

Skrevet

Henger meg på denne. Ikke rart folk mister tiltro til barnevernet når en hører om slikt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...