Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

YSL er desidert best synes jeg. Den er god å legge og sitter utrolig lenge. Har en duo-skygge fra Chanel som ogsåp er god og sitter bra, men den med fire fra Chanel striper seg fort.

Jeg er ikke fornøyd med Lancome. For lite shimmer og ikke myke og fine i konsistensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker øyenskyggene til Chanel, Helena Rubinstein og Guerlain. Kjøpte dem etter tips her på forumet. Har også prøvd MAC, og de er veldig gode, men vanskelig å få tak i her til lands. Diors øyenskygger har jeg ikke prøvd, men har hørt at de skal være bra. Budsjettalternativer som er helt ok er Loreal og Rimmel.

Jeg liker ikke øyenskyggene fra Maybelline, de striper seg kjempefort. Isadora drysser.

Er fornøyd med holdbarheten på noen av Make up stores øyenskygger, bl.a "Old Gold", men ikke "Brownie"; en brun med glitter.

Skrevet

Jeg liker best øyenskyggene til Nouba, deretter Chanel, Dior. Enkeltskyggene til Lancome syns jeg er gode men ikke den med 4. De verste jeg har prøvd er fra H&M

Skrevet

Jeg synes Dior og Guerlain er veldig gode. Og Estee Lauders "kuber" har jeg også vært veldig glad i. Helt til nå har jeg brukt øyeskygge uten base under, og da er det mange øyeskyggetyper som faller under kategorien "ubrukelig". Men med base/primer under kan man legge omtrent hva som helst oppå. Selv de billigste av de billigste skyggene sitter som støpt :)

Skrevet

Sebastian trucco er virkelig nr. 1 og så kommer dior sine som en god nr. 2. Er også fornøyd med de fra Guerlain.

Misfornøyd med noen.... hm.... har holdt meg til disse merkene så lenge at jeg husker ikke faktisk...

Skrevet
Jeg synes Dior og Guerlain er veldig gode. Og Estee Lauders "kuber" har jeg også vært veldig glad i. Helt til nå har jeg brukt øyeskygge uten base under, og da er det mange øyeskyggetyper som faller under kategorien "ubrukelig". Men med base/primer under kan man legge omtrent hva som helst oppå. Selv de billigste av de billigste skyggene sitter som støpt :)

Hva slags base bruker du?

Skrevet
Hva slags base bruker du?

Jeg har nettopp gått til innkjøp av ArtDeco øyeskyggebase etter "raves" her på forumet :)

Skrevet
Jeg har nettopp gått til innkjøp av ArtDeco øyeskyggebase etter "raves" her på forumet :)

Takk. Skal prøve den jeg også. Er det en slags krem man smører på øyelokkene?

Skrevet

Ja, den har litt kremete kosistens. Men vær forsiktig med mengden, skal kun ha veldig tynt lag på og vente litte bitte granne så det får tørket litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...