Gjest Miss.Chanel Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 er det noen her med bjeffevoff som har testen bjeffehalsbåndet som selges på finn.no ?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Til trådstarter: Ser i et annet innlegg at du har Islandsk fårehund... De bjeffer. Sånn er det bare med den saken. Retrievere bærer, og islandske fårehunder bjeffer. Du har fått deg en bjeffehund og må nok leve med det, dessverre. Synd at ikke oppdrettere av de hundene opplyser om slikt..
Gjest Miss.Chanel Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 jeg viste at den var en bjeffehund, men ikke så mye! og vi har prøvd allt! men ikke bjeffehalsbånd... siste utvei altså, for den kan ikke stå ute, da bjeffer den konstant!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Når du sier at dere har prøvd alt, hva betyr det? Hva har dere prøvd? I hvilke situasjoner bjeffer hun?
Gjest Kålungen Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 For å svare på det du spurte om, jeg har ett halsbånd til hunden min, som spruter vann. Jeg har med fjernkontroll, så jeg selv kan styre når hun skal få spruten. Det fungerer faktisk kjempebra, hun har blitt en helt anne hund etter at jeg kjøpte det. Så kan det diskuteres om det er riktig eller galt, personlig syns jeg det er genialt!
Mrs. K Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Tråden er ryddet og delt Hva kan man gjøre med hund som bjeffer/uler ligger her Trille (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå