Gå til innhold

Hvordan holde puppene oppe uten bh?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lilliana

Skal ha på meg en kjole på julebordet der det ikke paqsser seg å ha bh under. Hva slags løsninger finnes det for å holde puppene oppe uten bh?

Er litt ukjent med slike ting. Finnes det noen slags form for usynlig støtte og får jeg geventuelt kjøpt noe slikt i Oslo?

Hadde satt pris på hjelp!

Hilsen uerfaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor skal ikke bh'en vises? På skuldrene eller ryggen? Eller i utringningen?

Det finnes jo stroppeløse bh'er, bh'er med "usynlige" plast-stropper osv, korsett uten stropper.

For bar rygg/øvre del av rygg finnes det bh'er med lavt ryggfeste. Eller korsett med lav rygg.

Eventuelt kan man bruke kun skåler som man kan klistre på huden under brystene; det er imidlertid begrenset hvor mye vekt de holder oppe.

Aner imidlertid ikke hvor man kan få kjøpt slikt i Oslo.

Det finnes jo de som tyr til skikkelig kraftig tape, også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke uvanlig at jentene står og surrer seg inn med tape (!...) før de tar bilder (foroppdrag).... Men vet ikke om det er veldig behagelig i lengden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sånne "bh'er" som du klistrer på!

Vet ærlig talt ikke hvor du får tak i det, men en veninne av meg hadde kjøpt slike "skåler" i USA i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sånne "skåler" til å klistre under puppene får du kjøpt i Brudesalongen på Steen & Strøm i Oslo. Jeg kjøpte det der i fjor, så jeg regner med de fortsatt selger produktet. Det fungerer greit, men det er ganske deilig å få dem av seg etterpå.

Håper uansett det var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får jo kjøpt BHer med avtagbare stropper, hvis det er på skuldrene BHen ikke skal vises...

Ellers har ikke jeg peiling iallfall...

Lykke til og ha det gøy på julebord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...