Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest reklame for dette "slankemiddelet", men hva tror dere? Kun juks og fanteri? Det skal være basert på noe urte greier, og man skal kunne ta av seg uten diett og trening. Dette fordi urtene som snur på kalorieffekten, og skaper en kraftig stimulering av basalmetabolismen, som er ansvarlig for fettforbrenningen. Kaloriene skal altså omdannes til energi i stedetfor fett. Man skal heller ikke gå opp i vekt etter at man har sluttet fordi hele metabolismen har endret seg. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvis det har ne med efedrin aa gjøre er det vel ulovlig?

Skrevet

Ephedrin er på dopinglista i Norge, og det er ulovelig. Effekten kan minne litt om Amfetamin. Det er absolutt folk som får virkning av dette stoffet, men også veldig mange bivirkninger som hjerteklapp, angst, søvnproblemer osv..

Skrevet (endret)
Ephedrin er på dopinglista i Norge, og det er ulovelig. Effekten kan minne litt om Amfetamin. Det er absolutt folk som får virkning av dette stoffet, men også veldig mange bivirkninger som hjerteklapp, angst, søvnproblemer osv..

Og du kan få rytmeforstyrrelser som du faktisk kan dø av!!

De brukte et efedrinstoff i Danmark i flere år som reseptbelagt slankemiddel. Mange mystiske dødsfall av ellers friske mennesker før de endelig tok det bort.

Efedrin er faktisk farligere enn amfetamin! :overrasket:

Men det funker nok.. Om det virkelig er verdt risken for deg.

Endret av lil
Skrevet

leste reklame om dette isted. ble veldig fristet. de skulle solgt billige prøver ihvertfall, har ikke lyst til å bruke 700 kr på noe jeg ikke vet om vil funke på meg! har noen forresten sett requiem for a dream? der tar dama slankepiller som egentlig er amfetamin. hun blir helt gal.

Skrevet

Blir de stoppet i tollen, får du nok en bot for smugling om det er efedrin i tablettene.

Skrevet

pillene sendes fra nesodden mener jeg å huske.

Skrevet

De selges i Norge via postordre, men tror det definitivt er best å styre unna. Synes det høres direkte helseskadelig ut!

Skrevet

det stod advarsel, at hvis du gikk ned mer enn 4 kilo i uka måtte du stoppe å ta pillene ei stund :P jeg ser for meg hjertebank, kaldsvetting, hjerteproblemer....

Skrevet

Noen som kunne tenke seg å opplyse hvor man får kjøpt disse?

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg har brukt Effedrin for en del år siden. Jeg brukte det i en mnd's tid før jeg til slutt fikk stikk i hjertet og hvor hjertet slo dobbeltslag. :forvirret:

Skrevet

fikk katalog i posten igår hvor du kunne bestille det. norgeskatalogen? det var også en link til prisfest.no men der fant jeg ikke de pillene...

Skrevet
Har lest reklame for dette "slankemiddelet", men hva tror dere? Kun juks og fanteri? Det skal være basert på noe urte greier, og man skal kunne ta av seg uten diett og trening.

Jeg foreslår sunn kost og fysisk aktivitet. Det har garantert den virkningen du er ute etter og rent psykisk er det absolutt å foretrekke.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Michelle_*
Skrevet

Jeg har brukt de pillene, merker ingen bivirkninger med dem.

Går ned i vekt, sakte men sikkert, og føler meg bra ellers.

Er jo et norsk firma (tror jeg) det blir hvertfall sendt fra Nesodden som nevnt over her..

Jeg har ingen betenkligheter med å gå på det.

Gjest Gjest
Skrevet
leste reklame om dette isted. ble veldig fristet. de skulle solgt billige prøver ihvertfall, har ikke lyst til å bruke 700 kr på noe jeg ikke vet om vil funke på meg! har noen forresten sett requiem for a dream? der tar dama slankepiller som egentlig er amfetamin. hun blir helt gal.

Hvis du virkelig trenger å slanke deg, er det bedre at du går til legen og får reductil. Disse koster jo også 700 og er et godkjent slankemiddel.

Gjest Kristin_
Skrevet
Har lest reklame for dette "slankemiddelet", men hva tror dere? Kun juks og fanteri? Det skal være basert på noe urte greier, og man skal kunne ta av seg uten diett og trening. Dette fordi urtene som snur på kalorieffekten, og skaper en kraftig stimulering av basalmetabolismen, som er ansvarlig for fettforbrenningen. Kaloriene skal altså omdannes til energi i stedetfor fett. Man skal heller ikke gå opp i vekt etter at man har sluttet fordi hele metabolismen har endret seg. :forvirret:

Kalorier blir til energi i stedet for fett dersom man spiser akkurat så mye som man forbruker. Dersom det hadde vært mulig å ta noen piller, som gjorde at man gikk ned i vekt uten trening og diett og deretter aldri la på seg igjen, tror du det hadde vært noen overvektige personer igjen på kloden?

Dessuten er efedrin FARLIG brukt på feil måte.

Skrevet
Hvis du virkelig trenger å slanke deg, er det bedre at du går til legen og får reductil. Disse koster jo også 700 og er et godkjent slankemiddel.

signerer...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...