Gå til innhold

Ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oslobruder- hvor kjøpte dere gifteringene deres? Hvilken kjede har mye pent å velge i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis kjedene som har best utvalg, men de frittstående gullsmedene. Det er i hvertfall min (ikke-Oslo) erfaring.

Skrevet

Vi kjøpte våre ringer (disse) hos Mestergull i Sandvika (de har ingen avdeling i Oslo).

Skrevet (endret)

Vi kjøper våre hos Thune. Vi har vært rundt og tittet. Jeg ønsket meg i utgangspunktet ringer av Ole Lynggaard, men vi syntes de ble for "dillete" med tanke på at de skal brukes hver dag hele livet. Ringene vi velger er tynne (2.5mm), avrundede og i gult gull, noe vi er veldig fornøyde med :)

Endret av afr0dite
Skrevet

Som du spør skal du få svar: fine steder å kjøpe ring: David Andersen på egertorget er jo geniale da. Og så ligger det en frekk liten butikk på hjørnet ovenfor teaterkafeen (samme side som klingenberg). Akoya i Bydø Ale. Og så ligger det to gullsmeder på Aker brygge, den ene er en liten David Andersen, og den andre husker jeg ikke hva heter. Meget godt utvalg i begge Og så er det jo selfølgelig massevis av dyktige gullsmeder som kan designe ringene deres! (kjede... fnys! :hår: )

Neida, de har jo masse fint i alle de "vanlige" butikkene også, kommer litt ann på hva dere er uten etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...