Gå til innhold

Utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart i et utdrikningslag. Forloveren har bedt om tips og forslag, så er det noen som har noen hyggelige, gjerne originale ideer? Det skal være et koselig og gjerne morsomt utdrikningslag men uten grøftefyll og selge kyss/kondomer på Karl Johan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tur med hest (på rygg, i kjerre eller en kombinasjon) ut i skogen med piknikk. Det ble kjempe populært da venninna min skulle drikkes ut. På kvelden hadde vi grillfest hos ei venninne.

Skrevet

Spørs hva bruden liker....er hun spa typen eller go-cart typen liksom? Leste en artikkel i en avise om et sted i Oslo hvor man kan gjøre alle mulige sånne "gøye" ting som sumobryting i store oppblåstbare drakter etc etc

Spille inn sang i studio vet jeg og endel som har gjort....men igjen kommer det ann på hva hun liker og hvor mye penger dere skal bruke.

Vet ei venninde som var i "alver/feer" utdrikkingslag. Alle kledde seg ut m vinger og lette kjoler og stæsj og var alver og hadde party oppe ved Maridalsvannet. (De gjorde noe mere men jeg husker ikke hva hun sa.)

Skrevet

søk på forumets nettsider og du vil få svar!

Skrevet

Vi hadde utdrikningslag for ei venninne av meg hvor vi var og hadde paintballkrig i skogen! Det var kjempeskøy og virkelig noe å anbefale! Men gjør dette ei god stund før bryllupet da dette kan medføre heftige blåmerker!!

Skrevet

Her er det en her over nevnte, sumobryting etc: www.oslogladiators.no

Skrevet

Har hørt at det er kjempegøy å gå på afrikansk tromme-kurs eller lære magedans eller afrikansk dans. Det kunne i alle fall jeg tenke meg, synes det høres moro ut.

Eller er vel en tur på spa eller å få manikyr, ansiktspleie eller andre skjønnhetsbehandlinger alltid velkomment før bryllupet. :)

Skrevet

oslo gladiators er kjempegøy!!!!

men lurt å legge inn en pause hjemme ho noen etterpå for stell og klesskift.

Skrevet

Tenkte akkurat på, Tusenfryd må jo være gøy! DET hadde vært noe for meg iallfall ;)

Skrevet (endret)

Her er en side med litt tips!

www.utdrikkningslag.no

Endret av Lykketrollet
Gjest tingeling ikke innlogget
Skrevet

bare ikke gjør det for dyrt... flere utdrikkingslag jeg har vært på har kostet 700-800 pr pers pluss at man siden skal ut på byen. Greit nok hvis det er min beste veninne, men vel mye ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...