Gå til innhold

Går det an å se på rynkene til eldre?

Sniglå

Anbefalte innlegg

Altså, jeg mener, kan du se på en person med rynker om denne personen har ledd og smilt mye? Eller andre veien?

Eller er det bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes man ofte kan se det, men samtidig kan jo en person ha ledd og smilt mye og likevel være en alvorlig person med alvorlige rynker. Synes i hvert fall ofte det er lettere å se "gemyttet" på eldre folk enn unge. Når du er førti (jeg vil justere det til femti..) har du fått det ansiktet du fortjener, heter det, selv om det ikke alltid gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, teoretisk sett da, hvis jeg går inn for å smile og le masse, så kommer jeg til å se ut som en hyggelig gammel dame på 80 når den tid kommer? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, teoretisk sett da, hvis jeg går inn for å smile og le masse, så kommer jeg til å se ut som en hyggelig gammel dame på 80 når den tid kommer? :ler:

Tja. Du kommer isåfall til å se eldre ut enn en med konstant følelsesløst steinansikt, om andre faktorer holdes konstante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ler anstrengt daglig fordi du er mest opptatt av å få fine og koselige rynker tror jeg du vil se rimelig sprø ut når du er åtti :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forestiller meg at man til en viss grad kan se hvordan et menneske har vært opp gjennom årene. Folk som får skikkelige smilerynker, eller de som har dype furer mellom øynene...det må jo være noe som gjør at de får rynkene akkurat der!?

Men man kan i allefall se på noen om de har levd et hardt liv..om ikke akkurat på rynkene, men de får et slags herjet/utslitt utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner en gammel mann som alltid er sur, det har han alltid vært også. Han røyker masse tobakk og sigaretter, og har massevis av rynker. Vi tro det er derfor han er så rynkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan i hvertfall se på mange folk at de røyker, og de trenger ikke være mer enn i 20-åra for å få røykerynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...