Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113373 Dette sjokkerte meg. Har egentlig ikke noen kommentar utover det.
Gjest Kane Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 - og her diskuteres det om man er dårlig mor som overlater barna til en det stoles 100% på?? Nei, jeg gir meg ende over....
Kittykat Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 (endret) Til pass for henne når hun er så dum. Man forlater ikke barna i en bil hvis man vil feste. Man skaffer en barnevakt. Enklere blir det faktisk ikke. Mulig jeg virker ganske dømmende, men jeg forventer faktisk at voksne mennesker har mer mellom øra enn dette her..... Endret 18. april 2006 av Kittykat
Gjest Piper Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Etter å ha lest den andre tråden her inne, forundrer det meg ikke at folk gjør slike ting. Skremmende utvikling, men beklageligvis er det flere og flere som ikke ser på slike ting som gale. Kanskje man skulle tenke seg en og to ganger om, før man faktisk fikk barn. Da ville kanskje ferre barn ligge alene, men ha foreldre like i nærheten i tilfelle visse ting hender.
Gjest Dingo Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Den dama var ikke rent lite desperat etter en fest! At det går an? Det burde ikke være så vanskelig å velge om man skal ta seg av barna sine eller gå ut på fest. Har man ingen til å være barnevakt så MÅ man være hjemme selv. Verre er det ikke!
Gjest Bodillen Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Heldigvis er det faktisk sånn at de aller, aller fleste av oss skjønner bedre enn denne dama.
Kosejenta Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Kanskje man skulle tenke seg en og to ganger om, før man faktisk fikk barn. Da ville kanskje ferre barn ligge alene, men ha foreldre like i nærheten i tilfelle visse ting hender. ← Er så enig!!!! Burde ikke få barn hvis en ikke tar ansvar for dem. Får vondt inni meg på barnas veger...stakkars små.Håper nesten mor lider av et eller annen slik at det ikke er hennes vanlig holdning og ansvarsfølelse ovenfor barna...men det var det da....
nat26 Skrevet 18. april 2006 #11 Skrevet 18. april 2006 Heldigvis er det faktisk sånn at de aller, aller fleste av oss skjønner bedre enn denne dama. ←
Gjest Frigg Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 (endret) En liten tanke: I en annen diskusjon ble det av noen hevdet at det at noen ikke kunne få barn var naturens måte å si at man ikke burde få barn. Ja-ha. Denne kvinnen har tydeligvis ingen produksjonsproblemer, og likevel så er hun ikke noen god mor. Hvor er det liksom dere mener naturen prøver å si til oss da? Og hvorfor skal evnen til å produsere seg selv være målestokken for om man er en god forelder eller ikke? Endret 19. april 2006 av Frigg
hecuba Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 Etter å ha lest den andre tråden her inne, forundrer det meg ikke at folk gjør slike ting. Skremmende utvikling, men beklageligvis er det flere og flere som ikke ser på slike ting som gale. Kanskje man skulle tenke seg en og to ganger om, før man faktisk fikk barn. Da ville kanskje ferre barn ligge alene, men ha foreldre like i nærheten i tilfelle visse ting hender. ←
Gjest Primula Skrevet 20. april 2006 #14 Skrevet 20. april 2006 Jøss Dama har gått glipp av noe sentralt, ingen tvil om det! Hun hadde vel glatt tenkt å kjøre hjem også... ← Det står ingenting om at hun var beruset da. Kan jo være at hun var edru og faktisk kunne kjøre hjem. Men uansett; sånt gjør man bare ikke.
miss Skrevet 20. april 2006 #15 Skrevet 20. april 2006 Hun var edru og kjørte hjem!!!! Men dette kan ikke forsvares alikevell,barneværnet ble koblet inn i bildet! Minste var 5 mnd og en på 2 år! Huff for en mamma det må være! Hun trenger kanskje hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #17 Skrevet 20. april 2006 Hun var sikkert ute og sjekket at de hadde det bra og sov godt ca hver halvtime...
Gjest Bellatrix Skrevet 20. april 2006 #18 Skrevet 20. april 2006 Hun var sikkert ute og sjekket at de hadde det bra og sov godt ca hver halvtime... ← Ja, og da er det trygt.
Gjest LoisLane Skrevet 20. april 2006 #19 Skrevet 20. april 2006 Står her at hun ikke var så hippen på å dra hjem, heller. Kunne ikke skjønne hva politiet hadde med dette å gjøre. En toåring og en baby på noen måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå